Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výsledky únavových zkoušek vrubovaných těles (Kt=2,4) z materiálu 20204 T42 odebíraných ve směru L-T pro nesouměrnosti cyklu R = -1;= 0; =0,2 a =0,6.Výsledky zpracovány ve formě únavových křivek vyjádřených analyticky v souladu s předpisem MIL-HDBK-5E
- Výsledky únavových zkoušek vrubovaných těles (Kt=2,4) z materiálu 20204 T42 odebíraných ve směru L-T pro nesouměrnosti cyklu R = -1;= 0; =0,2 a =0,6.Výsledky zpracovány ve formě únavových křivek vyjádřených analyticky v souladu s předpisem MIL-HDBK-5E (cs)
- Fatigue tests results of notched specimens (Kt=2,4) made of 20204 T42 alloy taken in L-T direction at max/min stress ratio R = -1;= 0; =0,2 and =0,6. The results are worked out in the terms of fatigue curves expressed analytically according MIL-HDBK-5E (en)
|
Title
| - Fatigue tests of notched specimens (Kt=2,4) made of aircraft structure 2024 T42 material of britisch origin and their interpretation according MIL-HDBK-5E (en)
- Únavové zkoušky vrubovaných těles (Kt=2,4) vyrobených z leteckého konstrukčního materiálu 2024-T42 britské výroby a jejich vyhodnocení dle MIL-HDBK-5
- Únavové zkoušky vrubovaných těles (Kt=2,4) vyrobených z leteckého konstrukčního materiálu 2024-T42 britské výroby a jejich vyhodnocení dle MIL-HDBK-5 (cs)
|
skos:prefLabel
| - Fatigue tests of notched specimens (Kt=2,4) made of aircraft structure 2024 T42 material of britisch origin and their interpretation according MIL-HDBK-5E (en)
- Únavové zkoušky vrubovaných těles (Kt=2,4) vyrobených z leteckého konstrukčního materiálu 2024-T42 britské výroby a jejich vyhodnocení dle MIL-HDBK-5
- Únavové zkoušky vrubovaných těles (Kt=2,4) vyrobených z leteckého konstrukčního materiálu 2024-T42 britské výroby a jejich vyhodnocení dle MIL-HDBK-5 (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00010669:_____/98:00012057!RIV/2005/MPO/106695/N
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Získání nutného konstrukčního podkladu
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00010669:_____/98:00012057
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| - Charakteristiky Z-3668/98
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - fatigue,Ratio of minimum stress to maximum stress in a cycle, frequency of loading (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| - Výzkumný a zkušební letecký ústav a.s., Praha-Letňany
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Křivka závislosti maximálního napětí cyklu na počtu cyklů do poruchy
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Růžek, Roman
- Beránková, Iva
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |