Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper presents some representative results from dynamic measurements carried out on the reducer of the turboprop engine M601. From these experimental results is evident that the sources of internal excitation with high frequency, generated in the mesh of helical gears, must be assumed as a very complicated functions. The performed analysis proved that the mesh load very significantly influence the contact ratio and internal excitation and therefore must be taken into account in advanced geared system dynamic application. (en)
- V příspěvku jsou uvedeny ukázky výsledku měření dynamických vlastností reduktoru leteckého turbovrtulového motoru M601, získané v rámci vývojových prací na speciálním zkušebním stendu. Z uvedených experimentálních výsledků je zřejmé, že zdroje vnitřního vysokofrekvenčního buzení čelního soukolí se šikmými zuby nelze pokládat tak jako dosud ve všech známých publikacích jen za pouhé a relativně jednoduché funkce času. Tyto zdroje buzení jsou nesporně i velmi významnou funkcí síly zatěžující ozubení, což musí být při modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby respektováno.
- V příspěvku jsou uvedeny ukázky výsledku měření dynamických vlastností reduktoru leteckého turbovrtulového motoru M601, získané v rámci vývojových prací na speciálním zkušebním stendu. Z uvedených experimentálních výsledků je zřejmé, že zdroje vnitřního vysokofrekvenčního buzení čelního soukolí se šikmými zuby nelze pokládat tak jako dosud ve všech známých publikacích jen za pouhé a relativně jednoduché funkce času. Tyto zdroje buzení jsou nesporně i velmi významnou funkcí síly zatěžující ozubení, což musí být při modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby respektováno. (cs)
|
Title
| - To the modelling of internal dynamic of a gear pair with helical gears (en)
- K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby
- K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby (cs)
|
skos:prefLabel
| - To the modelling of internal dynamic of a gear pair with helical gears (en)
- K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby
- K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby (cs)
|
skos:notation
| - RIV/00010669:_____/03:00012122!RIV/2005/MPO/106695/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/00010669:_____/03:00012122
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Gearing, dynamics of non-linear systém, dynamic analysis gearing, operational load of gears, excitations, vibrations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Inženýrská mechanika 2002
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav mechaniky těles, mechatroniky a biomechaniky
|
https://schema.org/isbn
| |