Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured. The mosteffective tools for reaching the goal of the project are: printed Handbook for Practicioners, workshop, conference, articles and presentations on www. (en)
- Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu. Vyšší míru poznání konceptu marketingového managementu mají zajistit také pracovní semináře a školení, konference, odborné články a prezentace na www.
|
Title
| - Marketing management of communities, towns and regions. (en)
- Marketingový management obcí, měst a regionů
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - regionální výzkum, aplikovaný výzkum, marketing, management, komplexní teritoriální marketing, obce, města, region, efektivita, kvalita, lokální a regionální rozvoj, metodická příručka, případové studie lokalit. (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Řešení probíhalo v souladu s plánem. Výsledky jsou kvalitní a jsou využitelné jak pro jednotlivé municipality, tak jsou vhodným podkladem pro rozšíření studijního oboru Marketing, management se státní správě a samosprávě. (cs)
- The project was implemented in accordance with the plan. The results are good and can be used in individual municipalities and serve as a good basis for the expansion of the study branch Marketing, Public Administration and Self-administration Management (en)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - efektivita
- kvalita
- management
- marketing
- region
- aplikovaný výzkum
- komplexní teritoriální marketing
- lokální a regionální rozvoj
- metodická příručka
- města
- obce
- regionální výzkum
|
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |