Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Cílem řešení projektu je zvýšení bezpečnosti a spolehlivosti bateriových boxů pro dopravní prostředky tak, aby byly především splněny požadavky nové směrnice EHK 100.02 (viz. příloha R100r2e). Zároveň budou zásadně vylepšeny užitné vlastnosti bateriového boxu, tak aby splňoval náročné testovací kritéria, která budou zcela nově vytvořena na základě instrumentovaných jízdních zkoušek. Tento testovací postup bude přísnější než směrnice EHK a zajistí tak vysokou spolehlivost a bezpečnost bateriových boxů. Užitné vlastnosti bateriového boxu budou vylepšeny v řadě oblastí, vždy v návaznosti na technologii výroby a výslednou konkurenceschopnost produktu na trhu. Mezi hlavní vylepšení užitných vlastností bude patřit aktivní teplotní management, vhodný jak pro standardní (High energy) bateriové boxy, tak i pro rychlonabíjecí (High power) bateriové boxy vhodné pro hromadnou dopravu. V neposlední řadě se projekt bude zabývat také ekologickými aspekty sledování životního cyklu bateriových článků, modulů a bateriových boxů. Ekonomický přínos řešení projektů spočívá především v tom, že díky splnění vysokých bezpečnostních standardů bude umožněn export bateriových boxů pro dopravní prostředky především na evropský trh, který je z pohledu elektromobility velmi významný. Cíle řešení projektu bude dosaženo pomocí aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje na návrhu a výrobě 3 ks funkčních vzorků (2xbateriový modul, 1xbateriových box), které budou podrobeny náročnému testování. Přičemž druhý a třetí funkční vzorek představuji konstrukčně i technologický vyspělejší varianty, které zúročují získané poznatky z předchozích funkčních vzorků.
- The aim of the project is to increase the safety and reliability of battery boxes for vehicles so that they can primarily met the requirements of the new directive ECE 100.02 (see. attachment R100r2e). They will also be significantly improved with functional characteristics of the battery compartment , so to meet the demanding test criteria that will be newly created on the basis measured driving tests . This test procedure is stricter than the Directive ECE , thus ensuring high reliability and safety of the battery boxes. Utility characteristics of the battery box will be improved in a number of areas , always in relation to the production technology and the competitiveness of the final product on the market. The main improvements of use properties will include active temperature management, suitable for both standard (High Energy) battery boxes, as well as quick (High Power) battery boxes suitable for transport. Finally, the project will also address the environmental aspects of the life cycle of the battery cells , modules and battery boxes. Economic benefits of research projects lies in the fact that due to meet high safety standards will be allowed to export battery boxes for vehicles mainly for the European market , which is from the perspective of electromobility very significant. Aim of the project will be achieved through applied research and experimental development in the design and manufacture of 3 pieces of functional samples ( 2 x battery module and 1x baterry box) to be subjected to rigorous testing . While the second and third sample represents a functional design and technological advanced variants that capitalizes lessons learned from previous functional samples . (en)
|
Title
| - Zvýšení bezpečnosti a spolehlivosti zdrojů elektrické energie pro dopravní prostředky
- Improvement of safety and reliability of electric energy sources for means of transport (en)
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - battery box- safety- ecologic transportation- reliability- electromobility (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |