Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - School self-evaluation represents one of the possible ways of school quality development and is becoming a new, compulsory component of Czech schools´ reality. Other possibility of eligible quality development in organisations is benchmarking that can currently be regarded as an uncommon and innovative element of Czech schools´ work. The core of the projects lies in comparative-analytical investigation of the self-evaluation and benchmarking real importance for schools in the Czech Republic and abroad, with the aim to holistic investigation of these processes and their outcomes. In its first stage, the project will deal with school self-evaluation from different perspectives in particular countries. Established procedures will be mutually compared with the attention to various dimensions of these processes. A questionnaire will be piloted and it will be subsequently used during the second stage of the project for quantitative survey mapping approaches to carrying out self-evaluation (en)
- Autoevaluační procesy představují způsob vnitřního řízení kvality školy a stávají se novou, povinnou součástí reality českých škol. Jiná možnost rozvoje kvality práce organizace žádoucím směrem spočívá v benchmarkingu, který může v současné době být považován za neobvyklý a i inovativní prvek práce českých škol. Podstata projektu spočívá v komparativně-analytickém zkoumání skutečného významu autoevaluace a benchmarkingu pro školy v České republice a v zahraničí, s cílem holistického zkoumání těchto procesů a jejich výsledků. Ve své první fázi se bude projekt zabývat autoevaluací ve vybraných zemích, a to z různých hledisek. Zjištěné přístupy budou vzájemně komparovány a pozornost bude věnována různým dimenzím těchto procesů. Bude pilotován dotazník, který bude následně využit ve druhé fázi projektu pro kvantitativní šetření mapující využívání autoevaluace v českých školách. Záměrem druhé fáze bude též přiblížení zahraničních zkušeností s benchmarkingem, včetně demonstrace jeho principů na
|
Title
| - Options To Use Self-evaluation and Benchmarking in School (en)
- Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - self-evaluation; bechnmarking; quality; school development; responsibility; self-reflection (en)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...lneniVMinulemRoce
| |
http://linked.open.../prideleniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
| |
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - . (en)
- Záměry a cíle stanovené v grantové přihlášce postdoktorského projektu byly jeho řešitelkou v průběhu tří let splněny, výstupy byly řádně doloženy. Výsledky projektu jsou přínosem jak z hlediska rozvoje teoretického stavu poznání problematiky autoevaluace (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - self-evaluation
- bechnmarking
- quality
- responsibility
- school development
|
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |