Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The idea of optimal development of pupils´ and teachers´ personalities, and especially their creativity, is again in the limelight within the bounds of the Czech school transformation. Although an intensive attention was paid to these question for several decades abroad, the Czech pedagogy is interested in these questions only a little. The project concentrates on partial elimination of the deficit and that is why the aim is to clear out all the conditions and ways of development of the activity, independence and creativity of pupils, based on detailed analysis of results obtained, based on own researches and using the experience of innovative teachers. A close co-operation of specialists in pedagogy and psychologists represents an important feature ofthe project. The results should be as follows : working out the ways of implementation of gradual development of independence and creativity of pupils, including thecreativity stimulation programmes designs, sable by teachers in their everyday activitie (en)
- V rámci transformace české školy vystupuje do popředí myšlenka optimálního rozvoje osobnosti žáka i učitele, zejména jejich tvořivosti. Ačkoliv v zahraničí se této problematice věnuje intenzivní pozornost již několik desetiletí, česká pedagogika se těmito otázkami zabývá jen okrajově. Cílem projektu je objasnit na základě zevrubné analýzy výsledků, kterých bylo v této oblasti dosaženo, na základě vlastních výzkumů a s využitím zkušeností novátorských učitelů podmínky a cesty rozvíjení žákovské aktivity,samostatnosti a tvořivosti. Důležitým rysem projektu je úzká spolupráce pedagogů a psychologů, jejímž výsledkem má být mimo jiné rozpracování způsobů realizace postupného rozvíjení samostnosti a tvůrčí aktivity žáků, včetně návrhů programů stimulace tvo řivosti, využitelných učiteli v jejich každodenní činnosti v rodinné výchově i rozvoje tvořivosti samých učitelů.
|
Title
| - Development of activity, independence and creativity of pupils (en)
- Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - 1. Odborně pedagogickým přístupem je zkoumána aktivita, samostatnost a tvořivost žáka. V této oblasti přináší projekt nové poznatky. 2. Byl vypracován model tvořivého učitele a žáka. Byla navržena koncepce tvořivé školy - viz. závěrečná karta. 3. Projekt (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |