Proposed project is focused on deeper analysis of the corporate image in the mind of an individual and on the assessing of the validity of methods used for analysis of image. The project´s objectives are: - to use a number of different methods (both qualitative and qualitative) to assess image of several sufficiently known companies from the service sector and to compare their representation in the mind of respondents from the content and structure point of view, - to assess the contribution, characteristics and limitations (if any) of individual research approaches. (en)
Navrhovaný projekt je zaměřen na hlubší analýzu image firmy jako obrazu ve vědomí jednotlivce a zjištění validity metod používaných k výzkumu image. Cílem navrhovaného projektu je: - použít rozmanité metody (kvalitativní i kvantitativní) ke zjištění image několika dostatečně známých firem z oblasti služeb a porovnat zjištěný obraz těchto firem ve vědomí respondentů z hlediska obsahu a struktury - zhodnotit přínos, specifika a eventuální omezení jednotlivých metod analýzy image.
1. Cíle projektu - použití různých metod zjišťování obsahu image u známých objektů služeb (4 české a 7 zahraničních bank působících v ČR) a porovnání jejich výsledků z hlediska obsahu i struktury a zhodnocení přínosu a specifika jednotlivých postupů byl (cs)