Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Decision making under uncertainty is quite multídisciplinary both with respect to theory and applications. Adaptive systems can be viewed as its engineeríng versíons with a stress on sequential problems. Their efficient teaching has to cross inter-institutional boundaries. The project extends and makes more systematic current activities of proposer and their partners so that the Centre will serve for (pre-dominantly postgraduate) educatíon of top theoretícians and practitioners. This generalaim manifests itself in: completion of the existing teaching means by lecture notes unifying the underlying theory, experimental laboratory, demo examples and sets of typical real data; incorporation of students into running and newly proposed research projects so that reviews, research reports, diploma and PhD theses will be created (areas: fault detection, decision support in the case of nuclear accident, biomedicine oriented modelling, estimation of directional relationships in a complex tr (en)
- Rozhodování za neurčitosti je teoreticky i aplikačně mnohaoborové. Adaptivní systémy je možno chápat jako jeho inženýrskou variantu kladoucí důraz na sekvenční rozhodování. Odpovídající efektivní výuka musí překračovat hranice mezi výzkumnými a vzdělávacími institucemi. Projekt rozšíří a systematizuje stávající činnosti řešitelů a jejich partnerů tak, aby Centrum sloužilo pro (především postgraduální) výchovu špičkových teoretiků i praktiků. Tento obecný cíl naplní: - doplnění existujícího výukového materiálu o učební text sjednocující příslušnou teorii, o experimentální laboratoř, o demonstrační příklady a vzorová reálná data; zapojení studentů do běžících i nových výzkumných a aplikačních projektů s tím, že výstupem budou rešeršní, výzkumné, diplomové a doktorandské práce (detekce chyb, systém rozhodování pro případ jaderných havárií, biofyzikální modelování pro medicínské využití, odhadování směrových vztahů v dopravě, podpora dispečerského řízení atd.); - zapojení studentů do apl
|
Title
| - Research and education centre in adaptive systems - A pilot project (en)
- Centrum výzkumu a výuky adaptivních systémů: pilotní projekt
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Konečným cílem projektu byla podpora výuky expertů pomocí jejich aktivní účasti na výzkumné činnosti ustavením Centra výzkumu a výuky adaptivních systémů (RECiAS). Řešitelé si vytkli za úkol vytvořit možný model organizace výchovy studentů prostřednictví (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |