Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - *Development of multi-system electric multiple unit for domestic inter-region transport, which can be operated according to chosen version on the tracks electrified with 3 systems - 3 kV DC, 25 kV, 50 Hz AC and 15 kV, 16 3/3 Hz AC. Optionally the eletric car can be fitted with independent diesel-lectric traction. The base unit consists of 3 coaches - 1 eletric power car equipped with the drivers cabin, 1 intermediate trailer and 1 driving trailer equipped with drivers cabin. (en)
- *Vývoj vícesystémové jednotky pro vnitrostátní meziregionální přepravu, která podle zvolené varianty může být provozována na tratích elektrifikovaných 3 soustavami - 3 kV stejnosměrné, 25 kV, 50 Hz střídavé napětí a 15 kV 16 2/3 Hz střídavé napětí. Variantně je uvažováno s osazením jednotky nezávislou diesel-elektrickou trakcí. Základní jednotka je složena ze 3 vozů - 1 elektrický vůz s kabinou strojvedoucího, 1 vložený vůz a 1 řídicí vůz s kabinou strojvedoucího.
|
Title
| - *Development of multi-system multiple unit. (en)
- *Vývoj vícesystémové jednotky.
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
| |
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...vai/cep/kategorie
| |
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
| - multi-system multiple unit; diesel-eletric traction; 3 electric energy supply systems (en)
|
http://linked.open...neniPrubehuReseni
| - Financial and technological problems (en)
- Finanční a technologické problémy (cs)
|
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...okUkonceniPodpory
| |
http://linked.open...okZahajeniPodpory
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open.../vavai/cep/soutez
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Příjemce oproti Dodatku č.2/05 z 5.8.2005 odstoupil od řešení projektu v souvislosti s tím, že hlavní potencionální odběratel nezveřejnil technické požadavky na jednotky. (cs)
- The potentially main purchaser didn't publish the technical parameters of units. This led to an amendment no. 2/05 on 5.8.2005, where the project was stopped. (en)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
| - diesel-eletric traction
- multi-system multiple unit
|
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |