Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Rostoucí integrace světových trhů v poslední dekádě je nazývána %22globalizace%22 odvětví a iniciuje vznik nových strategických přístupů. Strategická aliance spojuje specifické aspekty podnikání dvou nebo více podniků. Jedná se v zásadě o obchodní vztah, který umocňuje efektivnost konkurenčních strategií partnerských podniků tím, že poskytuje vzájemně výhodnou směnu technologií, dovedností nebo výrobků. Aliance může nabývat řady různých forem od jednorázových obchodních smluv po společné podnikání. Protože existuje řada různých výkladů tohoto pojmu, je pro potřeby projektu vymezen třemi základními charakteristikami: 1. Podniky, které se za účelem dosažení společného cíle spojí, zůstávají i po vytvoření aliance samostatnými subjekty. 2. Partnerské podnikysdílejí přínosy aliance a společně kontrolují plnění vymezených úkolů. 3. Partnerské podniky trvale přispívají k činnosti jedné nebo více z klíčových strategických oblastí, např. technologie, marketing apod. Předkládaný projekt je zaměřen na: - ident
- The growing integration of the global marketplace over the past decade has been termed %22globalization%22 of industries and has spawned new strategic approaches. A strategic alliance links specific facets of the business of two or more firms. At its core, this link is a trading partnership that enhances the effectiveness of the competitive strategies of the participating firms by providing for the mutually beneficial trade of technologies, skills, or products based upon them. An alliance can take a varietyof forms, ranging from an arm's-length contract to a joint venture. Because varied interpretations of the term exist, we define a strategic alliance as possessing simultaneously the following three necessary and sufficient characteristics: 1. The two or more firms that unite to pursue a set of agreed upon goals remain independent subsequent to the formation of the alliance. 2. The partner firms share the benefits of the alliance and control over the performance of assigned tasks. 3. The partner firms c (en)
|
Title
| - Strategic Alliances Formation: A Management Tool to Increase Competitiveness of Agribusiness Entreprises (en)
- Vytváření strategických aliancí: nástroj řízení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniků v odvětví agrobyznysu
|
skos:notation
| |
http://linked.open...avai/cep/aktivita
| |
http://linked.open...kovaStatniPodpora
| |
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
| |
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
| |
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
| |
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
| |
http://linked.open...hodnoceniProjektu
| |
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
| |
http://linked.open...inujicichPrijemcu
| |
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
| |
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
| |
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
| |
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
| |
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
| |
http://linked.open...atUdajeProjZameru
| |
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
| |
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
| |
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
| |
http://linked.open...jektu+dodavatelem
| - Manažerská příručka je metodickým návodem pro vytváření strategických aliancí, které jsou jedním z prostředků jak zvýšit konkurenceschopnost. (cs)
|
http://linked.open...tniCyklusProjektu
| |
is http://linked.open...vavai/riv/projekt
of | |
is http://linked.open...vavai/cep/projekt
of | |