About: Differences and similarities in driver INTERACTION with in-vehicle technologies     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Projekt, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Hlavním cílem projektu INTERACTION je identifikovat modely užívání moderních technologií řidiči automobilů při jejich každodenních jízdách, dlouhodobé vlivy těchto systémů na jejich chování a na řidičské dovednosti v běžných a nebezpečných situacích. Projekt také upozorní na kulturní a individuální rozdíly mezi řidiči v různých evropských zemích, jenž ovlivňují povahu vzájemného ovlivňování řidiče a technologie ve vozidle a z toho plynoucích výsledků tohoto vzájemného působení. Pro dosažení těchto cílů byl zpracován rámcový komplexní výzkum používání moderních technologií ve vozidle. Tento rámec je založen na inovačním spojení osvědčených metod a technik výzkumu: skupin, na které je výzkum zaměřován, dotazníkovém průzkumu, pozorování v přirozených podmínkách a hloubkovém pozorování. Cílem tohoto komplexního přístupu je shromáždit relevantní údaje týkající se chování řidičů ve vozidlech vybavených moderními technologiemi a provést kvalitativní a kvantitativní analýzu chování řidičů a dále snížit působení systémových následků týkajících se rizik a možných chyb řidičů. Předpokládáme, že výsledky ukáží na vyšší celkové přínosy automobilové techniky v bezpečnosti silničního provozu. Z poznatků získaných v průběhu projektu pro dosažení vytčeného cíle plynou dva hlavní pracovní závěry: Na jedné straně, poznatky dovolí vymezit kroky k posílení řidičova povědomí týkající se užití těchto technologií a o tom jaké následky má nebo může mít takové použití moderních technických systémů. Na druhé straně poznatky dovolí sestavit doporučení pro navrhování budoucích moderních systémů a přiměřených návodů na jejich používání pro řidiče. Evropští řidiči budou techniku ve vozidle používat v zájmu zvýšení bezpečnosti své a silničního provozu. (en)
  • Hlavním cílem projektu INTERACTION je identifikovat modely užívání moderních technologií řidiči automobilů při jejich každodenních jízdách, dlouhodobé vlivy těchto systémů na jejich chování a na řidičské dovednosti v běžných a nebezpečných situacích. Projekt také upozorní na kulturní a individuální rozdíly mezi řidiči v různých evropských zemích, jenž ovlivňují povahu vzájemného ovlivňování řidiče a technologie ve vozidle a z toho plynoucích výsledků tohoto vzájemného působení. Pro dosažení těchto cílů byl zpracován rámcový komplexní výzkum používání moderních technologií ve vozidle. Tento rámec je založen na inovačním spojení osvědčených metod a technik výzkumu: skupin, na které je výzkum zaměřován, dotazníkovém průzkumu, pozorování v přirozených podmínkách a hloubkovém pozorování. Cílem tohoto komplexního přístupu je shromáždit relevantní údaje týkající se chování řidičů ve vozidlech vybavených moderními technologiemi a provést kvalitativní a kvantitativní analýzu chování řidičů a dále snížit působení systémových následků týkajících se rizik a možných chyb řidičů. Předpokládáme, že výsledky ukáží na vyšší celkové přínosy automobilové techniky v bezpečnosti silničního provozu. Z poznatků získaných v průběhu projektu pro dosažení vytčeného cíle plynou dva hlavní pracovní závěry: Na jedné straně, poznatky dovolí vymezit kroky k posílení řidičova povědomí týkající se užití těchto technologií a o tom jaké následky má nebo může mít takové použití moderních technických systémů. Na druhé straně poznatky dovolí sestavit doporučení pro navrhování budoucích moderních systémů a přiměřených návodů na jejich používání pro řidiče. Evropští řidiči budou techniku ve vozidle používat v zájmu zvýšení bezpečnosti své a silničního provozu.
Title
  • Differences and similarities in driver INTERACTION with in-vehicle technologies (en)
  • Differences and similarities in driver INTERACTION with in-vehicle technologies
skos:notation
  • 7E09096
http://linked.open...avai/cep/aktivita
http://linked.open...kovaStatniPodpora
http://linked.open...ep/celkoveNaklady
http://linked.open...datumDodatniDoRIV
http://linked.open...i/cep/druhSouteze
http://linked.open...ep/duvernostUdaju
http://linked.open.../cep/fazeProjektu
http://linked.open...ai/cep/hlavniObor
http://linked.open...hodnoceniProjektu
http://linked.open...vai/cep/kategorie
http://linked.open.../cep/klicovaSlova
  • road safety, in-vehicle technologies (en)
http://linked.open...ep/partnetrHlavni
http://linked.open...inujicichPrijemcu
http://linked.open...cep/pocetPrijemcu
http://linked.open...ocetSpoluPrijemcu
http://linked.open.../pocetVysledkuRIV
http://linked.open...enychVysledkuVRIV
http://linked.open.../prideleniPodpory
http://linked.open...iciPoslednihoRoku
http://linked.open...atUdajeProjZameru
http://linked.open...usZobrazovaneFaze
http://linked.open...ai/cep/typPojektu
http://linked.open...ep/ukonceniReseni
http://linked.open.../cep/vedlejsiObor
http://linked.open...ep/zahajeniReseni
http://linked.open...jektu+dodavatelem
  • Following the condition that the candidate of financial contribution was evaluated and afterwards selected by international provider in accordance with the rules of the program the Ministry of Education, Youth ans Sports does not realize the evaluation of project results. The project is evaluated only after its approval by an international provider. (en)
  • Hodnocení výsledků řešení ministerstvo neprovádí, neboť podmínkou podpory je, že uchazeč byl vybrán mezinárodním poskytovatelem v souladu s pravidly příslušného programu. Projekt je hodnocen až po jeho schválení mezinárodním poskytovatelem. (cs)
http://linked.open...tniCyklusProjektu
http://linked.open...n/vavai/cep/vyzva
http://linked.open.../cep/klicoveSlovo
  • road safety
is http://linked.open...vavai/cep/projekt of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software