The project aims are increasing the competitiveness of the firm Nelan spol. s r.o. and enlarging segments of customers, which should be achieved through the analysis of external elements of the environment and a questionnaire survey. Therefore is the first project objective the creation of the analysis of external elements and the proposal of appropriate marketing strategies. Subsequently gained knowledge should help to increase (or at least sustain) sales of the firm, which concludes into increase (sustaining) of employess and further development of production technology. (en)
Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového šetření mezi stávajícími i potenciálními zákazníky firmy. Hlavní přínos pro firmu je poznání současných i potenciálních zákazníků a jejich nákupních preferencí. Získané znalosti firmě pomohou k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové komunikace a případně pomůže objevit nové trhy. V konečném důsledku by pak získané znalosti měly přispět ke zvýšení (či alespoň k jejich zachování) tržeb firmy, které následně resultuje v případné zvýšení (či alespoň udržení) počtu zaměstnanců a v investice do rozvoje výrobních technologií. (cs)