Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výzkum a následná analýza charakteristických rysů specifického kulturního systému, životních a vzdělávacích strategií skupin ohrožených sociálním vyloučením azylantů, cizinců s dlouhodobým povolením k pobytu, obyvatel sociálně vyloučených lokalit. Popisaobjasnění jevů, jako jsou vznik vnitřních struktur ve sledovaných skupinách, identifikace se skupinou, symboly skupinové identifikace, sebeidentifikace skupin, přejímání vnitřních modelů skupiny jednotlivci. Hodnotové charakteristiky, životní spokojenostt a životní styl dětí ve sledovaných skupinách. Výzkum hodnoty dítěte v rodinách a pojetí rodinné výchovy.Objasnění sociálního, psychického a tělesného vývoje dětí sledovaných skupin. Otevřenost a připravenost vzdělávacího systému k odbourání vzdělávacích bariér způsobených ekonomicky i kulturně rozdílným zázemím dětí. Specifikace požadavků na školu a učitele v procesu integrace jednotlivce. (cs)
- Research and analysis of characteristic features of the specific cultural system, of life and educational strategies of groups at risk of social exclusion - of asylum seekers, foreigners with a residence permit, citizens of socially excluded localities.The description and explanation of such phenomena as the rise of internal structures in monitored groups, the identification with the group, symbols of the group, group self-identification, the acceptance of internal models of the group by individuals. Value profiles, life satisfaction and the style of the monitored children. Research of the value of the child in the family, the conception of the family up-bringing. Explanation of the social, psychological and physical (en)
|
Title
| - Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání. (cs)
- The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting. (en)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - Social cohesion; sociocultural specificities; life and educational strategy; identification; self-identification; educational strategies (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |