Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Analýza situace ČR z hlediska toho, do jaké míry odpovídá charakteristikám společnosti vědění, v jaké míře jsou zastoupena odvětví náročná na kvalifikaci, technologie a inovace, jaké jsou základní předpoklady přechodu na znalostně založenou společnost. Rozhodující úlohu v tomto přechodu sehraje celoživotní učení a v jeho rámci další vzdělávání. Bude analyzována účast jednotlivých kvalifikačních skupin a profesí v dalším vzdělávání a přístupy inovativních podniků k rozvoji kvalifikace svých zaměstnanců.Bude provedena střednědobá projekce kvalifikačních potřeb a výsledky konfrontovány s výstupy z ostatních částí projektu. Východiskem budou sekundární analýzy výsledků domácího i zahraničního výzkumu, průběh řešení bude ověřován ve fokusních skupinách. Dalšími metodickými postupy budou mezinárodní komparace, statistická analýza, dotazníkové šetření, případové studie, prognostický model kvalifikačních potřeb a kvalitativní analýza. (cs)
- Analysis of the CR's position as to what extent it corresponds to the characteristics of knowledge-based society (KBS), to what extent the quality intensive activities are represented, what are the key preconditions to the CR?s transition to KBS. The keyrole in the transition is played by life-long learning, incl. continuing training (CT). The analysis focuses on the participation of skill and occupation groups in CT, and on the approaches of innovative companies to skill improvements. A medium-term forrecast of skill needs will be made and its results confronted with the other outputs within the project. The analytical background will be based on secondary analyses of research sources and its results verified in focus groups. Further methods include international comparison, statistical analysis, company survey, case study, forecast model of skill needs, and qualitative analysis. (en)
|
Title
| - Společnost vědění - nároky na kvalifikaci lidských zdrojů a na další vzdělávání (cs)
- Knowledge Society - Requirements on Human Resources Skills and Continuing Training (en)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - Innovation intensity; Skill intensity; Human resources; Life-long learning; Continuing education; Skill needs forecast; Employment policy; Education policy; Job futures (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |