Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Navrhovaný projekt se svým zaměřením řadí k výzkumům kurikula, které se pokoušejí propojovat otázky vyučování, učení a učiva. V návaznosti na disertační práci navrhovatele se projekt opírá o koncepty L.S. Shulmana didaktická znalost obsahu a poznatková základna učitelství, které se v mezinárodním pohledu jeví jako nosné a perspektivní pro pedagogický výzkum. Podstatou navrhovaného projektu je diagnostikovat a analyzovat didaktické znalosti obsahu u zkušených učitelů primární školy, které se vztahují kevzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (viz RVP ZV), a tím přispět k probíhající kurikulární reformě. Cílem projektu bude analyzovat a popsat charakteristiky těchto znalostí a procesy jejich utváření a rozvíjení. Přitom bude uplatněna komplexnější výzkumná strategie zahrnující kvalitativní a kvantitativní metody a techniky sběru a analýzy dat (narativní interview, pojmové mapování, techniky trukturování konceptů, videoanalýzy pedagogického jednání učitele aj.). Předpokládá se, že řešení projektu (cs)
- "The proposed project is to be considered in the context of curricular research, which attempt at integrating issues of teaching, learning and subject matter. Following the doctoral thesis of the applicant, the project is based on L.S. Shulman's concepts of pedagogical content knowledge and knowledge base for teaching, which seem feasible in the international context for educational research. The proposed project focuses on the diagnosis and analysis of pedagogical content knowledge of experienced primary school teachers which is connected to curriculur area ""Člověk a jeho svět"". The aim of the project is to analyse and describe the features of this knowledge and the processes construction and development. A complex research strategy will be employed that will include qualitative and quantitative methodology (narrative interview, concept mapping, structuring cards technique, videoanalysis of teacher's acting, etc.) In the content dimension, the project is supposed to provide analysis of" (en)
|
Title
| - Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform (en)
- Didaktická znalost obsahu jako klíčový koncept kurikulární reformy (cs)
|
http://linked.open...vai/cislo-smlouvy
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| - teacher's knowledge; pedagogical content knowledge; knowledge base for teaching; curricular reform (en)
|
http://linked.open...avai/konec-reseni
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...avai/start-reseni
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |