Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Pásovými dopravníky s běžným hladkým pryžovým dopravním pásem není možno realizovat dovrchní dopravu pod úhly vyššími než 18 až 20° a úpadní dopravu pod úhly převyšujícími 15° z důvodu tření materiálu o povrch dopravního pásu. Pro zvýšení úhlu sklonupásového dopravníku na 60 - 70° se využívají dopravní pásy s přepážkami (vysokými příčnými výstupky) různých konstrukcí.Pro přesné vyjádření dopravního výkonu pásového dopravníku s přepážkami je nezbytné znát objem dopravované sypké hmoty mezijednotlivými přepážkami. V současné době se počítá dle ČSN ISO 5048 snížením dopravního průřezu při plnění dopravníku na skloněné části, viz rovnice 16, výše uvedené normy.Pro značně nakloněné dopravníky jakým dopravník z přepážkami bezesporu je, nenímožno tuto rovnici využít a je nutno vyjádřit dopravní průřez jako funkci úhlu sklonu dopravníku, dynamického sypného úhlu, výšky přepážky, charakteristických vlastností materiálu a vlastností dopravního pásu.Vytvořením modelu strmého dopravníku s pásem (cs)
- The belt conveyor with common smooth rubber haul isn't possibility for realize upward to the right below angle higher than 18 as far as 20° and bankrupt to the right below angle exceed 15° the ground of friction material about surface haul. Forenhancement dip belt conveyor on 60 - 70° with exploitation haul with barrier (high transverse projection) different construction.For accurate representation traffic achievement belt conveyor with barrier is inevitable know volume transport loose matteramong single barrier. At present with numeration according to CSN ISO 5048 with decrease traffic cross-section near filling conveyer on declination parts, see equation 16, above-mentioned specification.For considerably declination conveyer like conveyerfrom barrier without question is, isn't possibility this equation take advantage of and is necessity express traffic cross-section like function dip conveyer, dynamic shower angle, height barrier, characteristic quality material and quality haul.Creation (en)
|
Title
| - Rozložení napjatosti uvnitř sypké hmoty a vyjádření dopravního množství pásového dopravníku s pásem (cs)
- The lay state of stress inside loose matter and representation traffic quantity belt conveyor with strip powered (en)
|
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...vai/klicova-slova
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |