Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jednou z významných možností úspor pohonných hmot v zemědělství, zlepšení průjezdnosti terénu, zvýšení bezpečnosti práce na svazích a snížení poškozování půdy a porostů apod. je využívání poháněných náprav u přípojných vozidel, včetně sklizňové a aplikační techniky. Většímu rozšíření jejich využití zabraňují některé nedořešené teoretické problémy jako jsou např. vhodný poměr obvodových rychlostí hnacích kol energetického prostředku a poháněné nápravy přípojného vozidla nebo stroje s ohledem na minimalizaci jejich prokluzu, synchronizace pojezdových rychlostí energetického prostředku s přípojným vozidlem v celém rozsahu používaných převodových stupňů, chování a stabilita soupravy při zatáčení nebo jízdě v nerovném terénu apod. Projekt má přispět k řešení těchto problémů získáním poznatků, které rozšíří teoretické základy a principy pohybu terénních vozidel a jejich trakčních vlastností. Na základě experimentálních prací s funkčním modelem podvozku s poháněnou nápravou pak budou teoretické předpoklady (cs)
- One of possible ways of economizing fuels in agriculture, of improving off-road trafficability, increasing safety of work on slopes, and decrease soil and plant damage etc., is to utilize driven axles in attached vehicles, including harvesting and applicator equipment. Their enhancement has been constrained by, theoretical problems not yet solved, e.g. peripheral velocity ratio of driving wheels of power means and of driven axle of the vehicle/machine with respect to wheelslip minimalizing, synchronizing of driving speed of the power means and the attached vehicle in the full range of gears, behaviour and stability of the moving set in curves or on rough ground. The project results should enhance theoretical basicS and principles of off-road motion and tractive features of such vehicles. Theoretical presumptions will be tested experimentally on a working model of driven running gear and in practical field trials. The objectiv (en)
|
Title
| - Theoretical bases for optimum technical solution of attached vehicles and machines with driven axle and their effective operation in agriculture including ... (en)
- Teoretické předpoklady pro optimální řešení a efektivní využití přípojných vozidel a strojů s poháněnou nápravou v zemědělství a jejich ověření (cs)
|
http://linked.open...lsi-vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...avai/druh-souteze
| |
http://linked.open...domain/vavai/faze
| |
http://linked.open...vavai/hlavni-obor
| |
http://linked.open...vai/vedlejsi-obor
| |
http://linked.open...i/hlavni-ucastnik
| |
http://linked.open...vavai/id-aktivity
| |
http://linked.open.../vavai/id-souteze
| |
http://linked.open...n/vavai/kategorie
| |
http://linked.open...nujicich-prijemcu
| |
http://linked.open...avai/poskytovatel
| |
http://linked.open...ai/statni-podpora
| |
http://linked.open...vavai/typProjektu
| |
http://linked.open...ai/uznane-naklady
| |
http://linked.open...ai/pocet-prijemcu
| |
http://linked.open...cet-spoluprijemcu
| |
http://linked.open...ai/pocet-vysledku
| |
http://linked.open...ku-zverejnovanych
| |
is http://linked.open...ain/vavai/projekt
of | |