Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Smyslem akreditovaných týdenních vzdělávacích kurzů je seznámit pedagogy s novinkami v oboru, umožnit jim setkání se zajímavými badateli a tím motivovat primární cílovou skupinu, studenty, k dalšímu studiu přírodovědných oborů na vysokých školách. Teoretické kurzy pro učitele tvoří přednášky zajímavých osobností z pracovišť Akademie věd ČR a univerzit. Během společného týdne učitelé získají nejnovější poznatky z oblasti přírodních věd. Cílem kurzů je obohatit výuku pedagogů o nejnovější trendy ve vědě a výzkumu, zatraktivnit výuku o nevšední informace z vědy a přiblížit práci českých badatelů.
- Smyslem akreditovaných týdenních vzdělávacích kurzů je seznámit pedagogy s novinkami v oboru, umožnit jim setkání se zajímavými badateli a tím motivovat primární cílovou skupinu, studenty, k dalšímu studiu přírodovědných oborů na vysokých školách. Teoretické kurzy pro učitele tvoří přednášky zajímavých osobností z pracovišť Akademie věd ČR a univerzit. Během společného týdne učitelé získají nejnovější poznatky z oblasti přírodních věd. Cílem kurzů je obohatit výuku pedagogů o nejnovější trendy ve vědě a výzkumu, zatraktivnit výuku o nevšední informace z vědy a přiblížit práci českých badatelů. (cs)
- he purpose of the accredited week-long training courses is to familiarise teachers with news from their field and enable them to meet with interesting researchers, and thereby to motivate the primary target group, students, to pursue further study in natural science subjects at university or college. These theoretical courses for teachers are composed of lectures by interesting scholars from universities and from the institutes of the Academy of Sciences of the Czech Republic. During the week they spend together on the course, the teachers gain the latest knowledge in the field of natural sciences. The aim of the courses is to enrich the teachers lessons with the latest trends in scientific research, make their lessons more attractive with the inclusion of unusual material from current science, and bring the work of Czech researchers closer to the students. (en)
|
Title
| - Open Science for Secondary Grammar School Teachers - Physics (en)
- Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky
- Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Open Science for Secondary Grammar School Teachers - Physics (en)
- Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky
- Kurz Otevřené vědy pro SŠ pedagogy fyziky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60457856:_____/13:00426657!RIV14-AV0-60457856
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60457856:_____/13:00426657
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - secondary grammar school teachers; open Science; physics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |