About: Zvyšování kvality v oblasti veřejného stravování, jako specifické formě distribuce potravin     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Enterprises of public catering were before the year 1989 managed centrally and their activities were regulated by general legal enactments and branch standard. After Velvet revolution companies like Hotels and restaurants were privatized. Single workplaces of public catering were taken over by new owners, small traders and limited companies. Subsequently branch standards were abandoned and so as well as significant instrument regulating quality of public catering enterprises. Nevertheless in the course of the last twenty years competition has increased and single enterprisers found out that they can be successful in the market if only they offer what customer requests. That is why the enterprisers initiated quality development in their branch. However the time when they are not able to react the requests of customers came. So they founf associations like Jižní Čechy pohostinné that should solve up the problem. Their endeavor is unsuccessful because the association did not bind their activities with ot (en)
  • V době před rokem 1989 byly podniky společného stravování řízeny centrálně a jejich činnost byla upravena jednak obecně platnými právními předpisy a jednak oborovými normami. Po Sametové revoluci došlo k privatizaci podniků jako byly například Hotely a restaurace. Jednotlivé provozovny převzali noví majitelé, ve většině případů živnostníci či společnosti s ručením omezeným. Následně byly zrušeny oborové normy a tím vlastně i významný prvek regulující kvalitu podniků společného stravování. Nicméně v průběhu posledních dvaceti let se zvýšila konkurece v oboru a jednotliví podnikatelé zjistili, že mohou uspět na trhu pouze, pokud budou nabízet to, co žádá zákazník. Proto do určité míry iniciovali a realizovali provozovatelé podniků společného stravování kvalitativní rozvoj svého oboru. Avšak nastala doba, kdy již zákazníkem požadovanou kvalitu nejsou sami schopni zabezpečit. Začínají tak vznikat sdružení typu Jižní Čechy pohostinné, která mají danný problém vyřešit. Jejich snaha je však dosud víceméně ne
  • V době před rokem 1989 byly podniky společného stravování řízeny centrálně a jejich činnost byla upravena jednak obecně platnými právními předpisy a jednak oborovými normami. Po Sametové revoluci došlo k privatizaci podniků jako byly například Hotely a restaurace. Jednotlivé provozovny převzali noví majitelé, ve většině případů živnostníci či společnosti s ručením omezeným. Následně byly zrušeny oborové normy a tím vlastně i významný prvek regulující kvalitu podniků společného stravování. Nicméně v průběhu posledních dvaceti let se zvýšila konkurece v oboru a jednotliví podnikatelé zjistili, že mohou uspět na trhu pouze, pokud budou nabízet to, co žádá zákazník. Proto do určité míry iniciovali a realizovali provozovatelé podniků společného stravování kvalitativní rozvoj svého oboru. Avšak nastala doba, kdy již zákazníkem požadovanou kvalitu nejsou sami schopni zabezpečit. Začínají tak vznikat sdružení typu Jižní Čechy pohostinné, která mají danný problém vyřešit. Jejich snaha je však dosud víceméně ne (cs)
Title
  • Zvyšování kvality v oblasti veřejného stravování, jako specifické formě distribuce potravin
  • The Quality Improvement in the Sphere of Public Catering Being the Specific Form of the Distribution of Groceries (en)
  • Zvyšování kvality v oblasti veřejného stravování, jako specifické formě distribuce potravin (cs)
skos:prefLabel
  • Zvyšování kvality v oblasti veřejného stravování, jako specifické formě distribuce potravin
  • The Quality Improvement in the Sphere of Public Catering Being the Specific Form of the Distribution of Groceries (en)
  • Zvyšování kvality v oblasti veřejného stravování, jako specifické formě distribuce potravin (cs)
skos:notation
  • RIV/75081431:_____/08:00000068!RIV09-MSM-75081431
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 407439
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/75081431:_____/08:00000068
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Public catering; quality; association (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C549A08EC15A]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sto let cesty k zákazníkům
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vochozka, Marek
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Jednota, spotřební družstvo
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86266-21-3
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software