About: Social Media as Education Environment     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The chapter introduces different kind of social media and their particulars with focus on knowledge sharing and information education. Social media offer many possibilities in the area of sharing information and data. They can be used for internal communications of an organization, for networking experts from a certain area, for information education etc. It's an environment for communication and relationship building, therefore they shouldn't be strictly considered to be only systems for distribution of news or educational materials. For example, if teaching is done in this environment, it should be perceived and planned differently from teaching using an Learning Management System (LMS). Social media is often used for indirect education, too- e.g. there is no particular page for information education (IE), but IE is partly done via the official Facebook page (FB page) of an organization which follows several different goals. In that case it's necessary to think the strategy trough carefully, choose a suitable form and pay attention to its sttractiveness and suitable graphic design of particular information. Much more often in these cases data visualization in used. Using social media for distributing any information has the advantage that sharing is supported to the maximum extent. Despite that, support and offer of particular tools shouldn't be relied on. An effective marketing strategy should always be employed in this area. (en)
  • Příspěvěk představuje různé druhy sociálních médií a jejich specifika se zaměřením na sdílení znalostí a informační výchovu. Sociální média nabízí mnohé možnosti v oblasti sdílení informací a dat. Lze je využít v rámci interní komunikace organizace, pro síťování odborníků z určité oblasti, pro výuku informančí výchovy apod.Jedná se o prostředí pro vzájemnou komunikaci a budování vztah, proto je nelze striktně chápat a používat pouze jako systémy na distribuci novinek či výukových materiálů. Pokud je v tomto prostředí realizována například výuka, je třeba ji vnímat a plánovat odlišně, než například při použití learning management systému(LMS).Sociální média jsou často využívána také k nepřímému vzdělávání- například neexistuje specifická facebooková stránka pro informační vzdělávání,ale částěčně je informační vzdělávání realizováno přes oficiální facebookovou stránku organizace, která sleduje několik různých cílů. V takovém případě je nutné pečlivě promýšlet strategii, volit vhodnou formu a dbát na atraktivitu a vhodné grafické zpracování konkrétní informace. Mnohem časteji se v těchto případech setkáváme s vizualizací dat. Využití sociálních médií pro distribuci jakýchkoliv informací má tu výhodu, že maximálně podporují sdílení.I přesto se však nelze spolehnout na podporu a nabídku konkrétních nástrojů Do této oblasti by vždy měl být zapojen účinný marketing.
  • Příspěvěk představuje různé druhy sociálních médií a jejich specifika se zaměřením na sdílení znalostí a informační výchovu. Sociální média nabízí mnohé možnosti v oblasti sdílení informací a dat. Lze je využít v rámci interní komunikace organizace, pro síťování odborníků z určité oblasti, pro výuku informančí výchovy apod.Jedná se o prostředí pro vzájemnou komunikaci a budování vztah, proto je nelze striktně chápat a používat pouze jako systémy na distribuci novinek či výukových materiálů. Pokud je v tomto prostředí realizována například výuka, je třeba ji vnímat a plánovat odlišně, než například při použití learning management systému(LMS).Sociální média jsou často využívána také k nepřímému vzdělávání- například neexistuje specifická facebooková stránka pro informační vzdělávání,ale částěčně je informační vzdělávání realizováno přes oficiální facebookovou stránku organizace, která sleduje několik různých cílů. V takovém případě je nutné pečlivě promýšlet strategii, volit vhodnou formu a dbát na atraktivitu a vhodné grafické zpracování konkrétní informace. Mnohem časteji se v těchto případech setkáváme s vizualizací dat. Využití sociálních médií pro distribuci jakýchkoliv informací má tu výhodu, že maximálně podporují sdílení.I přesto se však nelze spolehnout na podporu a nabídku konkrétních nástrojů Do této oblasti by vždy měl být zapojen účinný marketing. (cs)
Title
  • Social Media as Education Environment (en)
  • Sociální média jako prostor pro vzdělávání
  • Sociální média jako prostor pro vzdělávání (cs)
skos:prefLabel
  • Social Media as Education Environment (en)
  • Sociální média jako prostor pro vzdělávání
  • Sociální média jako prostor pro vzdělávání (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28700/12:43867873!RIV13-MSM-28700___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 168826
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28700/12:43867873
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • social networking, social media, information education, e-learning, sparing, online tools (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [82B3B8E4A28D]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Trendy v informačním vzdělávání
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Biernátová, Olga
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • VeRBuM
https://schema.org/isbn
  • 978-80-87500-18-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28700
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software