Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Autor bilancuje, na základě vlastních výzkumných aktivit, přístupy k výzkumu pedagogických znalostí studentů učitelství. K označení období, v nichž realizoval výzkum pedagogických znalostí, používá metafor vyjádřených divadelní terminologií - dějství a obrazy. První dějství se týkalo zkoumání intervencí, které podporují učení pedagogickým znalostem. V něm převažoval kvantitativní výzkum, doplněný kvalitativní analýzou získaných textových výpovědí. Druhé dějství, které stále ještě pokračuje, zahrnuje dva obrazy: 1. výzkum procesu utváření pedagogických znalostí, 2. psychosomatický přístup k pedagogické přípravě studentů učitelství.
- Autor bilancuje, na základě vlastních výzkumných aktivit, přístupy k výzkumu pedagogických znalostí studentů učitelství. K označení období, v nichž realizoval výzkum pedagogických znalostí, používá metafor vyjádřených divadelní terminologií - dějství a obrazy. První dějství se týkalo zkoumání intervencí, které podporují učení pedagogickým znalostem. V něm převažoval kvantitativní výzkum, doplněný kvalitativní analýzou získaných textových výpovědí. Druhé dějství, které stále ještě pokračuje, zahrnuje dva obrazy: 1. výzkum procesu utváření pedagogických znalostí, 2. psychosomatický přístup k pedagogické přípravě studentů učitelství. (cs)
- The author assesses, on the basic of his own research activities, approaches to research into the pedagogical knowledge of student teachers. He uses metaphors taken from theatre terminology - acts and scenes - to classify the periods in which he performed research into pedagogical knowledge. Quantitative research was predominant here and was supplemented by qualitative analysis of obtained text statements. The second act, which is still in progress, includes two scenes: 1. research into the process of constructing pedagogical knowledge, and, 2. psychosomatic approaches to the educational preparation of student teachers. (en)
|
Title
| - Kvalitativní přístup k výzkumu pedagogických znalostí
- Qualitative Approaches to Research into Pedagogical Knowledge (en)
- Kvalitativní přístup k výzkumu pedagogických znalostí (cs)
|
skos:prefLabel
| - Kvalitativní přístup k výzkumu pedagogických znalostí
- Qualitative Approaches to Research into Pedagogical Knowledge (en)
- Kvalitativní přístup k výzkumu pedagogických znalostí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28610/05:63503688!RIV06-GA0-28610___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(GA406/02/1247), Z(AV0Z70250504)
|
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28610/05:63503688
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Qualitative approach; pedagogical knowledge; self-reflection; psychosomatic approaches; student teachers. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Kvalitativní přístup k výzkumu pedagogických znalostí
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |