Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výzkum v oblasti multikulturních kompetencí není v České republice rozšířený. Příspěvek je výsledkem výzkumu, který byl v oblasti multikulturních kompetencí realizován. Naší snahou bylo přispět k pochopení multikulturních kompetencí, jakožto významné kategorie teorie multikulturní výchovy. Cílem výzkumu bylo zmapování vztahu dvou složek multikulturních kompetencí: znalostní a postojové (emocionální). Faktory, na které jsme se z hlediska vztahu uvedených složek zaměřovali, byly věk a pohlaví. Pomocí didaktického testu a sémantického diferenciálu byla sesbírána data, jejichž analýza ukázala významné rozdíly ve vztahu znalostní a postojové složky multikulturních kompetencí v závislosti na věku.
- Výzkum v oblasti multikulturních kompetencí není v České republice rozšířený. Příspěvek je výsledkem výzkumu, který byl v oblasti multikulturních kompetencí realizován. Naší snahou bylo přispět k pochopení multikulturních kompetencí, jakožto významné kategorie teorie multikulturní výchovy. Cílem výzkumu bylo zmapování vztahu dvou složek multikulturních kompetencí: znalostní a postojové (emocionální). Faktory, na které jsme se z hlediska vztahu uvedených složek zaměřovali, byly věk a pohlaví. Pomocí didaktického testu a sémantického diferenciálu byla sesbírána data, jejichž analýza ukázala významné rozdíly ve vztahu znalostní a postojové složky multikulturních kompetencí v závislosti na věku. (cs)
- There is not extensive research on multicultural competence in the Czech Republic. The paper is research outcome, which was realized in the multicultural competence area. Our effort was contribute to understand to multicultural competence as an important category of multicultural theory. The aim of the research was relationship between cognitive and affective dimensions discovery. Age and sex were two factors that we focused on within the context of multicultural competence. Data was collected through didactic test and semantic differential. The analysis showed that there is an important different between cognitive and affective dimensions of multicultural competence depending up the age. (en)
|
Title
| - Vztah kognitivní a afektivní složky multikulturních kompetencí
- Vztah kognitivní a afektivní složky multikulturních kompetencí (cs)
- Relationship between cognitive and affective dimensions of multicultural competences (en)
|
skos:prefLabel
| - Vztah kognitivní a afektivní složky multikulturních kompetencí
- Vztah kognitivní a afektivní složky multikulturních kompetencí (cs)
- Relationship between cognitive and affective dimensions of multicultural competences (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28150/11:10016803!RIV12-MSM-28150___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28150/11:10016803
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - multicultural competences, multicultural education, semantic differential (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |