About: Sebereflexe jako způsob náhledu na vlastní individualitu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • As a part of the project GA CR (406/06/1571) ?The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers? we examined, among others, self-reflection of students as a method of insight in individuality in the process of psychosomatic preparation at the Faculty of Humanities, TBU in Zlin, in the bachelor´s field of study Social Pedagogy. The psychosomatic preparation concentrated on recognizing student´s possibilities (?potency?or condition) in communication with others (colleagues, future clients etc.), e.g. development of abilities to communicate socially, realization of dialogicality of self-experiencing; ability to hold others´ interest, to narrate in an interesting way, realization and understanding of self-expression etc. The purpose of the psychosomatic preparation was not only to follow the growth of student´s psychosomatic condition from the outside (university lecturer), but also to get the student´s view of the development of his or her individuality due to this preparatio (en)
  • V rámci projektu GA ČR (406/06/1571) Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele? jsme, mimo jiné, zkoumali sebereflexi studentů jako způsob náhledu na vlastní individualitu v procesu psychosomatické přípravy na Fakultě humanitních studií UTB ve Zlíně, ve studijním oboru bakalářského studia Sociální pedagogika. Psychosomatická příprava byla zaměřena na poznávání možností (?mohoucnosti?, resp. kondice) studenta v komunikaci s druhými (kolegy, budoucími klienty apod.). Jednalo se např. o rozvoj schopností sociálně komunikovat; uvědomění si dialogičnosti svého prožívání; schopnost zaujmout druhé, poutavě vyprávět; uvědomění si a pochopení vlastního výrazu aj. Smyslem psychosomatické přípravy bylo nejenom sledovat nárůst psychosomatické kondice studentů zvnějšku (vysokoškolským učitelem), ale také studentský náhled na rozvoj své individuality vlivem této přípravy. Prostředkem tohoto náhledu se staly studentské sebereflexe. Analýza jejich obsahu byla základem našeho kvalitativního
  • V rámci projektu GA ČR (406/06/1571) Kognitivní a dynamické aspekty herecké (hráčské) osobnosti učitele? jsme, mimo jiné, zkoumali sebereflexi studentů jako způsob náhledu na vlastní individualitu v procesu psychosomatické přípravy na Fakultě humanitních studií UTB ve Zlíně, ve studijním oboru bakalářského studia Sociální pedagogika. Psychosomatická příprava byla zaměřena na poznávání možností (?mohoucnosti?, resp. kondice) studenta v komunikaci s druhými (kolegy, budoucími klienty apod.). Jednalo se např. o rozvoj schopností sociálně komunikovat; uvědomění si dialogičnosti svého prožívání; schopnost zaujmout druhé, poutavě vyprávět; uvědomění si a pochopení vlastního výrazu aj. Smyslem psychosomatické přípravy bylo nejenom sledovat nárůst psychosomatické kondice studentů zvnějšku (vysokoškolským učitelem), ale také studentský náhled na rozvoj své individuality vlivem této přípravy. Prostředkem tohoto náhledu se staly studentské sebereflexe. Analýza jejich obsahu byla základem našeho kvalitativního (cs)
Title
  • Sebereflexe jako způsob náhledu na vlastní individualitu
  • Sebereflexe jako způsob náhledu na vlastní individualitu (cs)
  • Self-reflection as a Method of Insight in Individuality (en)
skos:prefLabel
  • Sebereflexe jako způsob náhledu na vlastní individualitu
  • Sebereflexe jako způsob náhledu na vlastní individualitu (cs)
  • Self-reflection as a Method of Insight in Individuality (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28150/10:63509897!RIV11-GA0-28150___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/06/1571)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 286609
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28150/10:63509897
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • self-reflection; psychosomatic preparation; psychosomatic condition (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A5AADEC369C3]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IX. Individualita a jedinečnost v kvalitativním výzkumu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Švec, Vlastimil
  • Andrysová, Pavla
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Psychologický ústav AV ČR
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86174-17-4
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28150
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 107 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software