About: Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tato kapitola předkládá základní výsledky řešení grantového projektu GA ČR 406/09/1240 Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Představuje optimalizovaný nástroj pro měření autoregulace učení vysokoškolských studentů. Vícerozměrná analýza rozptylu ukazuje na významné rozdíly v míře autoregulace učení (v kombinaci všech jejích oblastí, tj. motivační orientace, smysluplnosti studia, použití metakognitivních strategií a osobní zdatnosti) mezi muži a ženami(studenty a studentkami), podle věku a formy studia, studovaného oboru a ročníku. Potvrzuje také předpoklad, že studenti s vyšší mírou autoregulace učení dosahují lepších studijních výsledků. Výsledky analýz lze zahrnout do modifikované přípravy studentů pomáhajících profesí na FHS UTB ve Zlíně.
  • Tato kapitola předkládá základní výsledky řešení grantového projektu GA ČR 406/09/1240 Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Představuje optimalizovaný nástroj pro měření autoregulace učení vysokoškolských studentů. Vícerozměrná analýza rozptylu ukazuje na významné rozdíly v míře autoregulace učení (v kombinaci všech jejích oblastí, tj. motivační orientace, smysluplnosti studia, použití metakognitivních strategií a osobní zdatnosti) mezi muži a ženami(studenty a studentkami), podle věku a formy studia, studovaného oboru a ročníku. Potvrzuje také předpoklad, že studenti s vyšší mírou autoregulace učení dosahují lepších studijních výsledků. Výsledky analýz lze zahrnout do modifikované přípravy studentů pomáhajících profesí na FHS UTB ve Zlíně. (cs)
  • This chapter presents the basic results of the grant project GA CR 406/09/1240 Cognitive and Noncognitive Determinants of the Self-Regulated Learning Development for Auxiliary Services Professions´ Students. This study provides an optimized tool for measuring the level of self-regulated learning in university students. The multivariate analysis of variance showed statistically significant differences between gender groups, age categories and form of study, year and specialization on the combined dependent variables (self-efficacy, motivation orientation, metacognitive strategies and study value). High achieving students were more likely to engage in all self-regulated components than the low achieving ones. The results of the analysis can be integrated in a modified model for the professionally oriented preparation (education) of future workers in the auxiliary professions provided by FHS TBU in Zlín. (en)
Title
  • Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
  • Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí (cs)
  • Self-Regulated Learning Process Analysis of Students in Helping Professions (en)
skos:prefLabel
  • Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
  • Analýza procesu autoregulace učení studentů pomáhajících profesí (cs)
  • Self-Regulated Learning Process Analysis of Students in Helping Professions (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28150/10:43865601!RIV12-GA0-28150___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/09/1240)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 246742
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28150/10:43865601
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Self-regulated learning, auxiliary services professions, motivation, cogntive strategies, metacognitive strategies, self-efficacy. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2311F1BCDB3C]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • 324
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hrbáčková, Karla
  • Švec, Vlastimil
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Paido
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7315-214-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28150
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software