About: Sdílení znalostí ve školním prostředí     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Sharing knowledge is a concept that is developed within dif-ferent fields: computer science, sociology, psychology, management, etc. It is however a new phenomenon in pedagogy: in educational research in educational theory and practice. Knowledge is shared in various school environments. It is the teachers who share knowledge as well as the pu-pils. Teachers may share knowledge with other teachers; pupils may share knowledge with each other. In schools, sharing is the mean of developing teacher competences and therefore a prerequisite to innovation. Sharing is also reflected in the quality of school. Prospective teachers learn to share knowledge from teacher educators. An important role in sharing knowledge between teacher students and teacher educators is played by the intertwin-ing of educational theory and practice. Shared aims and cooperation form the basis of sharing. Subjects enter sharing with knowledge that is common as well as with knowledge that is specific to the particular subject, and thu (en)
  • Sdílení znalostí je kategorií, s níž operují různé obory, např. informatika, sociologie, psychologie, management. V pedagogice jde o relativně nový fenomén, který má své místo ve výzkumu a pedagogické teorii i v pedagogické praxi. Znalosti jsou sdíleny v různých školních pro?středích. Znalosti sdílejí ve výuce učitelé a žáci i žáci mezi sebou. Na škole sdílejí znalosti učitelé s různými pedagogickými zkušenostmi. Sdílení je v tomto prostředí nástrojem rozvoje kompetencí učitelů, a tím i předpo?kladem inovací na škole. Ve svém důsledku se sdílení znalostí mezi uči?teli promítá do úrovně kvality školy. Na sdílení znalostí se připravují bu-doucí učitelé spoluprací se svými vzdělavateli. Významnou úlohu ve sdílení znalostí mezi vzdělavateli a studenty má propojování pedagogické teorie a praxe. Podstatou sdílení je společné řešení úkolu nebo problému dvěma či více subjekty. Hlavními složkami procesu sdílení jsou společné cíle sub?jektů a jejich společná činnost. Do sdílení vstupují subjekty se znalostmi, k
  • Sdílení znalostí je kategorií, s níž operují různé obory, např. informatika, sociologie, psychologie, management. V pedagogice jde o relativně nový fenomén, který má své místo ve výzkumu a pedagogické teorii i v pedagogické praxi. Znalosti jsou sdíleny v různých školních pro?středích. Znalosti sdílejí ve výuce učitelé a žáci i žáci mezi sebou. Na škole sdílejí znalosti učitelé s různými pedagogickými zkušenostmi. Sdílení je v tomto prostředí nástrojem rozvoje kompetencí učitelů, a tím i předpo?kladem inovací na škole. Ve svém důsledku se sdílení znalostí mezi uči?teli promítá do úrovně kvality školy. Na sdílení znalostí se připravují bu-doucí učitelé spoluprací se svými vzdělavateli. Významnou úlohu ve sdílení znalostí mezi vzdělavateli a studenty má propojování pedagogické teorie a praxe. Podstatou sdílení je společné řešení úkolu nebo problému dvěma či více subjekty. Hlavními složkami procesu sdílení jsou společné cíle sub?jektů a jejich společná činnost. Do sdílení vstupují subjekty se znalostmi, k (cs)
Title
  • Sdílení znalostí ve školním prostředí
  • Sdílení znalostí ve školním prostředí (cs)
  • Sharing knowledge in school environments (en)
skos:prefLabel
  • Sdílení znalostí ve školním prostředí
  • Sdílení znalostí ve školním prostředí (cs)
  • Sharing knowledge in school environments (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28150/09:63508034!RIV10-GA0-28150___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/07/1248)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 340413
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28150/09:63508034
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • sharing knowledge; school environment; shared solving; sha?red aims; cooperation; reciprocal learning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D8C01F93AFD9]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Pedagogická orientace
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Švec, Vlastimil
issn
  • 1211-4669
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28150
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software