Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V příspěvku jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na frekvenci a zvyklostí nakupování. Ukazuje se, že řada nakupujících má problémy při rozhodování o nákupu a uvítala by lepší pomoc, třeba od samotných prodejců. Lze využít některé z míněné metody vícekriteriálního rozhodování. Metoda využívající principů fuzzy logiky, založena na výpočtu normovaných fuzzy vah a fuzzy váženého průměru, je pak demonstrována na výběru nejlepší dovolené podle preferencí nakupujícího. Podle průzkumu by takový systém zákazníci uvítali.
- V příspěvku jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, zaměřeného na frekvenci a zvyklostí nakupování. Ukazuje se, že řada nakupujících má problémy při rozhodování o nákupu a uvítala by lepší pomoc, třeba od samotných prodejců. Lze využít některé z míněné metody vícekriteriálního rozhodování. Metoda využívající principů fuzzy logiky, založena na výpočtu normovaných fuzzy vah a fuzzy váženého průměru, je pak demonstrována na výběru nejlepší dovolené podle preferencí nakupujícího. Podle průzkumu by takový systém zákazníci uvítali. (cs)
- The paper presents the results of a survey focused on frequency and shopping habits. It is shown that many shoppers have problems when making purchasing decisions and would welcome more help, perhaps by retailers themselves. You can use some of the methods mentioned multi-criteria decision making. Method using fuzzy logic based on the calculation of standard fuzzy weights and fuzzy weighted average is then demonstrated in choosing the best holiday of preference purchaser. According to the survey, customers have welcomed such a systém. (en)
|
Title
| - The use of principles of fuzzy logic in serving customers (en)
- Využití principů fuzzy logiky při obsluze zákazníka
- Využití principů fuzzy logiky při obsluze zákazníka (cs)
|
skos:prefLabel
| - The use of principles of fuzzy logic in serving customers (en)
- Využití principů fuzzy logiky při obsluze zákazníka
- Využití principů fuzzy logiky při obsluze zákazníka (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28140/14:43872623!RIV15-MSM-28140___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28140/14:43872623
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - multi-criteria decision making, normalized weighjts, normalized fuzzy weights, fuzzy weighted average, fuzzy logic, fuzzy numbers, shopping habits. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |