Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiska vycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběru tematických okruhů sociální reklamy s přihlédnutím k jejím recipientům i zadavatelům a z nástinu metodických problémů měření jejich účinnosti. Terénní výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření a polostrukturovanými rozhovory s vybranými odborníky z praxe, ale i z akademické půdy a s lékaři. Cenné informace přinesla dále aplikovaná metoda focus group. Zvýšení účinnosti sociální reklamy je možno dosáhnout vhodnou volbou společensky významných tematických okruhů, vhodných prostředků a metod její implementace, využitím působivých sociálních apelů a kombinací všech faktorů, které mohou minimalizovat škodlivé důsledky selhání jednotlivců i společenských skupin a přispět ke zvýšení kvality života populace.
- Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiska vycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběru tematických okruhů sociální reklamy s přihlédnutím k jejím recipientům i zadavatelům a z nástinu metodických problémů měření jejich účinnosti. Terénní výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření a polostrukturovanými rozhovory s vybranými odborníky z praxe, ale i z akademické půdy a s lékaři. Cenné informace přinesla dále aplikovaná metoda focus group. Zvýšení účinnosti sociální reklamy je možno dosáhnout vhodnou volbou společensky významných tematických okruhů, vhodných prostředků a metod její implementace, využitím působivých sociálních apelů a kombinací všech faktorů, které mohou minimalizovat škodlivé důsledky selhání jednotlivců i společenských skupin a přispět ke zvýšení kvality života populace. (cs)
- This monograph is dealing with the issue of social advertising in the Czech Republic. Specifically, it is focused on perception of social advertising by the target group of university students under 26 years with topics such as: smoking, alcohol, sexually transmitted diseases and road safety. Theoretical solutions are based on basic concepts, their developmental changes and logical choice of topics in view of its recipients, sponsors and problems with measuring their effectiveness. For research we used questionnaires, interviews with practitioners and also with academicians and doctors. As well focus group provided valuable information. If we apply the theory into practice, we can achieve increased efficiency of social advertising by using impressive appeals and combination of all factors, which can minimize the harmful consequences of failures of individuals or social groups. This dissertation can contribute to improving the quality of population life. (en)
|
Title
| - Perception of Social Advertising by the University Students (en)
- Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
- Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty (cs)
|
skos:prefLabel
| - Perception of Social Advertising by the University Students (en)
- Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
- Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/14:43872206!RIV15-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/14:43872206
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Fear Appeal; Social Ethics in Advertising; Measuring Methods of Advertising Effectiveness; Advertising Appeals; Marketing for Non-profit Sector; Social Advertising; Social Marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |