About: Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
  • Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. (cs)
  • How can emotions in marketing and marketing communications use, meaning for the consumer and shopping behavior. How to use emotional communication for the interest of customers and build positive and lasting relationships. What channels can be used to support the emotional impact of marketing communications. Case studies, representing a broad spectrum of knowledge from the application of emotion in marketing in the broadest sense of the word. (en)
Title
  • Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
  • Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka (cs)
  • Emotions in marketing. How to win the hearts of customers (en)
skos:prefLabel
  • Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
  • Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka (cs)
  • Emotions in marketing. How to win the hearts of customers (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28130/14:43872046!RIV15-MSM-28130___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 14429
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28130/14:43872046
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • customer; buying behavior; consumer behavior; communications; marketing; emotions (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [C3902A2CA018]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • monografie, 5414. publikace
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Jurášková, Olga
  • Juříková, Martina
  • Vysekalová, Jitka
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Grada Publishing, a.s.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-247-4843-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28130
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software