About: The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovou komunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou.
  • Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovou komunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou. (cs)
  • The study highlights the relationship between the meaning of the brand, depending on the structure of values ​​in the Czech university students. Results showed differences as well as the relationship between the values ​​and meanings ascribed to brands, which can be used for intercultural marketing communications. Cultural values ​​are identified as important factors perception of the importance of brands for college students. The research demonstrates the importance of understanding the values ​​of understanding and predicting the relationship between values ​​and attitudes to brands, recommendations for marketing communications in terms of efficient identification of compatible and antagonistic values ​​that are at the Czech university students associated with the brand. (en)
Title
  • The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values (en)
  • Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
  • Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot (cs)
skos:prefLabel
  • The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values (en)
  • Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
  • Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28130/13:43870627!RIV14-MSM-28130___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 70702
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28130/13:43870627
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • brand, value, marketing communications (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B0B5D82F329D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • 0
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Trendy budovania a riadenia značky II.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Jurášková, Olga
  • Šramová, Blandína
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Komenského v Bratislave
https://schema.org/isbn
  • 978-80-223-3342-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28130
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software