Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Kapitola se zabývá sociální marketingovou komunikací problému pitné vody. Konkrétně zkoumá dvě kampaně zabývající se problematikou a propagací pití vody z kohoutku, Tap Project globální neziskové organizace UNICEF a Kohoutková, stačí říct české firmy Veolia Voda. Na příkladu těchto dvou kampaní ukazuje transfer problematiky a způsobu komunikace tématu z globální úrovně na úroveň lokální, ale také prostředí veřejného neziskového sektoru do prostředí sektoru soukromého komerčního.
- Kapitola se zabývá sociální marketingovou komunikací problému pitné vody. Konkrétně zkoumá dvě kampaně zabývající se problematikou a propagací pití vody z kohoutku, Tap Project globální neziskové organizace UNICEF a Kohoutková, stačí říct české firmy Veolia Voda. Na příkladu těchto dvou kampaní ukazuje transfer problematiky a způsobu komunikace tématu z globální úrovně na úroveň lokální, ale také prostředí veřejného neziskového sektoru do prostředí sektoru soukromého komerčního. (cs)
- The chapter deals with the social marketing communication of the topic of the problem of drinking waters. Two campaigns dealing with the publicity of drinking tap waters are investigated in detail: Tap Project held by the global non-profit organization UNICEF and Kohoutková, stačí říct (Tap Water, Just Say) of the Czech commercial enterprise Veolia Voda. The example of these two campaigns shows transfer of this topic and its communication from the global level on the local one, but also from the environment of the public non-profit sector to the environment of private commercial sector. (en)
|
Title
| - Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody
- Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody (cs)
- Social Marketing Campaigns Dealing with Drinking Water (en)
|
skos:prefLabel
| - Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody
- Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody (cs)
- Social Marketing Campaigns Dealing with Drinking Water (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/13:43870540!RIV14-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/13:43870540
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Social marketing, social advertising, social responsibility of companies, non-profit organizations, tap water (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bačuvčík, Radim
- Švábová, Markéta
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |