About: Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kapitola se zabývá sociální marketingovou komunikací problému pitné vody. Konkrétně zkoumá dvě kampaně zabývající se problematikou a propagací pití vody z kohoutku, Tap Project globální neziskové organizace UNICEF a Kohoutková, stačí říct české firmy Veolia Voda. Na příkladu těchto dvou kampaní ukazuje transfer problematiky a způsobu komunikace tématu z globální úrovně na úroveň lokální, ale také prostředí veřejného neziskového sektoru do prostředí sektoru soukromého komerčního.
  • Kapitola se zabývá sociální marketingovou komunikací problému pitné vody. Konkrétně zkoumá dvě kampaně zabývající se problematikou a propagací pití vody z kohoutku, Tap Project globální neziskové organizace UNICEF a Kohoutková, stačí říct české firmy Veolia Voda. Na příkladu těchto dvou kampaní ukazuje transfer problematiky a způsobu komunikace tématu z globální úrovně na úroveň lokální, ale také prostředí veřejného neziskového sektoru do prostředí sektoru soukromého komerčního. (cs)
  • The chapter deals with the social marketing communication of the topic of the problem of drinking waters. Two campaigns dealing with the publicity of drinking tap waters are investigated in detail: Tap Project held by the global non-profit organization UNICEF and Kohoutková, stačí říct (Tap Water, Just Say) of the Czech commercial enterprise Veolia Voda. The example of these two campaigns shows transfer of this topic and its communication from the global level on the local one, but also from the environment of the public non-profit sector to the environment of private commercial sector. (en)
Title
  • Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody
  • Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody (cs)
  • Social Marketing Campaigns Dealing with Drinking Water (en)
skos:prefLabel
  • Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody
  • Sociální marketingové kampaně s tematikou pitné vody (cs)
  • Social Marketing Campaigns Dealing with Drinking Water (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28130/13:43870540!RIV14-MSM-28130___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • I
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 105919
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28130/13:43870540
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Social marketing, social advertising, social responsibility of companies, non-profit organizations, tap water (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [CA503C7D233E]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bačuvčík, Radim
  • Švábová, Markéta
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28130
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software