About: SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv. sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.
  • Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv. sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů. (cs)
  • The preferred function of actual advertising is not only the endeavour to persuade the public to buy offered product but also the continuously increasing effort towards the presentation of values, the support of positions and the creation of relations. The decisive part plays here especially so-called social advertising with its cultural, educational and edifying function. One of the most important aspects in the realisation of advertising communication ? which leads to the change of postures, opinions and values pursuant to the acceptance of definite idea, invention or behaviour exemplar ? is above all the balance between emotional and ethic aspects. (en)
Title
  • SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
  • SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ (cs)
  • SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS (en)
skos:prefLabel
  • SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
  • SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ (cs)
  • SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28130/09:63508759!RIV10-MSM-28130___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 342019
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28130/09:63508759
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Postmodern society; media; mass media; advertising; social advertising; shocking advertising; values; postures; opinions; emotions and ethics. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1361B5806F5E]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Kongresové centrum SAV Smolenický zámek
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Trnava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Göttlichová, Marcela
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8105-093-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28130
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 107 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software