Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv. sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.
- Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv. sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů. (cs)
- The preferred function of actual advertising is not only the endeavour to persuade the public to buy offered product but also the continuously increasing effort towards the presentation of values, the support of positions and the creation of relations. The decisive part plays here especially so-called social advertising with its cultural, educational and edifying function. One of the most important aspects in the realisation of advertising communication ? which leads to the change of postures, opinions and values pursuant to the acceptance of definite idea, invention or behaviour exemplar ? is above all the balance between emotional and ethic aspects. (en)
|
Title
| - SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
- SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ (cs)
- SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS (en)
|
skos:prefLabel
| - SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
- SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ (cs)
- SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/09:63508759!RIV10-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/09:63508759
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Postmodern society; media; mass media; advertising; social advertising; shocking advertising; values; postures; opinions; emotions and ethics. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Kongresové centrum SAV Smolenický zámek
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |