Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vnější i vnitřní komunikace a její kvalita spoluutváří a významně ovlivňuje image školy. Image školy je výsledkem její prezentace na veřejnosti a je ovlivňována tradicí, kvalitou i kvantitou informací, které poskytuje odborné i široké veřejnosti. Image školy je ovlivňována mnoho faktory souvisejícími s výkonností, úrovní prezentace, vybavením, kvalitou pedagogů, vnitřním klimatem a mnoha dalšími faktory.
- Vnější i vnitřní komunikace a její kvalita spoluutváří a významně ovlivňuje image školy. Image školy je výsledkem její prezentace na veřejnosti a je ovlivňována tradicí, kvalitou i kvantitou informací, které poskytuje odborné i široké veřejnosti. Image školy je ovlivňována mnoho faktory souvisejícími s výkonností, úrovní prezentace, vybavením, kvalitou pedagogů, vnitřním klimatem a mnoha dalšími faktory. (cs)
- This study focuses on the questions of internal and external communication amongst universities with target groups. The problem of effective communication with target groups is closely related to the competitiveness and dynamics of not only universities, but also the development of economy of the state, Europe and the whole world. The target of this study is to identify the level of understanding communication among high school students with a special focus on grammar schools, business academies and specialized high schools. The respondents were questioned using a questionnaire. (en)
|
Title
| - Efektivní komunikace s vnějšími cílovými skupinami jako významný faktor zvyšování kvality vysoké školy
- Effective communication with external target groups as important factor of increases in quality and competitive advantage of university. (en)
- Efektivní komunikace s vnějšími cílovými skupinami jako významný faktor zvyšování kvality vysoké školy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Efektivní komunikace s vnějšími cílovými skupinami jako významný faktor zvyšování kvality vysoké školy
- Effective communication with external target groups as important factor of increases in quality and competitive advantage of university. (en)
- Efektivní komunikace s vnějšími cílovými skupinami jako významný faktor zvyšování kvality vysoké školy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28130/08:63510083!RIV11-MSM-28130___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28130/08:63510083
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Effective communication; target Gross; the present students; graduates and professionals; potential applicants; the application in practice. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |