About: Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Points: The definition of the definition of quality and efficiency in education based on a comparison of the approaches used in OECD countries. Comparison of the methodologies used in OECD countries to external and internal monitoring and evaluation of quality and efficiency in education, Comparison of different methods of external and internal use of the results of monitoring and evaluating the quality and effectiveness of educational institutions in OECD countries. A representative survey of opinions and attitudes to an external monitor and evaluate the quality and effectiveness of educational institutions in all major groups of learners. Assessment of the main risks and the impact of external monitoring and evaluation of quality and efficiency in education on the behavior and activities of the major groups of learners. An overview and evaluation of embedding literacy in six primary and overarching educational documents OECD countries and type in the curricula of schools in the Czech Republic. Comparison of existing definitions, approaches, metrics and methodologies to support the development and monitoring of the achieved level in six basic literacy used in OECD countries and in national and international investigations. Analysis of schools framework conditions for the development of the six basic literacy in OECD countries. Evaluate the correlation of conditions for development and influences acting the development and the level of literacy with the results achieved in national and international surveys. Comparing methods of interpretation and use of the findings of these international surveys across OECD countries, the assessment of the impact of feedback presentation of the results of these international investigation on the behavior and activities of the major groups of learners. Concept design quality and effectiveness of education in the Czech Republic, taking into account the conclusions of the previous points . (en)
  • Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování a činnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic, přístupů, metrik a metodik ke sledování podpory rozvoje a dosažené úrovně v šesti základních gramotnostech používaných v zemích OECD a v národních a mezinárodních šetřeních. Analýza rámcových podmínek škol pro rozvoj uvedených šesti základních gramotností v zemích OECD. Vyhodnocení korelace podmínek pro rozvoj a vlivů působících na rozvoj a úroveň dosažení gramotností s výsledky dosahovanými v národních a mezinárodních šetřeních. Porovnání způsobů interpretace a užití zjištění z uvedených mezinárodních šetření v jednotlivých zemích OECD, posouzení zpětnovazebního vlivu prezentace výsledků z uvedených mezinárodních šetření na chování a činnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Návrh koncepce hodnocení kvality a efektivity vzdělávání v ČR zohledňující závěry všech předchozích bodů.
  • Předmětem zakázky bylo dodání, publikace a prezentace Analýzy, která obsahuje následující body: Vymezení definice kvality a efektivity ve vzdělávání na základě porovnání přístupů používaných v zemích OECD. Porovnání metodik používaných v zemích OECD k externímu a internímu sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání. Porovnání rozličných způsobů externího i interního užití výsledků sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí v zemích OECD. Reprezentativní průzkum názorů a postojů k externímu sledování a hodnocení kvality a efektivity vzdělávacích institucí ve všech hlavních skupinách účastníků vzdělávání. Zhodnocení hlavních rizik a dopadů externího sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání na chování a činnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Přehled a zhodnocení zakotvení šesti základních gramotností v zastřešujících a vzdělávacích dokumentech zemí OECD a typově ve vzdělávacích programech škol v ČR. Porovnání existujících definic, přístupů, metrik a metodik ke sledování podpory rozvoje a dosažené úrovně v šesti základních gramotnostech používaných v zemích OECD a v národních a mezinárodních šetřeních. Analýza rámcových podmínek škol pro rozvoj uvedených šesti základních gramotností v zemích OECD. Vyhodnocení korelace podmínek pro rozvoj a vlivů působících na rozvoj a úroveň dosažení gramotností s výsledky dosahovanými v národních a mezinárodních šetřeních. Porovnání způsobů interpretace a užití zjištění z uvedených mezinárodních šetření v jednotlivých zemích OECD, posouzení zpětnovazebního vlivu prezentace výsledků z uvedených mezinárodních šetření na chování a činnost hlavních skupin účastníků vzdělávání. Návrh koncepce hodnocení kvality a efektivity vzdělávání v ČR zohledňující závěry všech předchozích bodů. (cs)
Title
  • Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
  • Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II (cs)
  • Analysis of current systems quality and effectiveness of education II Analysis of Current Systems Quality and Effectiveness of Education II (en)
skos:prefLabel
  • Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II
  • Analýza současných systémů hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání II (cs)
  • Analysis of current systems quality and effectiveness of education II Analysis of Current Systems Quality and Effectiveness of Education II (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/13:43870301!RIV14-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 61060
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/13:43870301
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Education, monitoring and evaluating the quality and effectiveness of education, Czech Republic, OECD, basic literacy (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [48CE73EF00B4]
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
  • Česká republika - Česká školní inspekce, Praha 5
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hájek, Oldřich
  • Novosák, Jiří
  • Smékalová, Lenka
  • Grebeníček, Pavel
  • Bednář, Pavel
  • Zicha, Jiří
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
  • Tištěná a elektronická verze
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software