About: Measuring of Advertising Efficiency     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The article is aimed at problems with measuring efficiency of advertising. The article is divided into several parts which are tied together and proceed from the complex notion of effectiveness to the specific problems of efficiency focusing on measuring advertising efficiency. The first part of the article is devoted to the analysis of the notions related to effectiveness, especially determination of the role of effectiveness in terms of its complex conception and all its forms: effectiveness in neutral meaning, effectiveness as expediency, effectiveness as efficiency, effectiveness as profitability, economic efficiency, total effectiveness, prosperity. The analysis of notions such marketing communication, advertising, advertising campaign, publicity action has been carried out, too. The theoretic objectives of the thesis are completed by different approaches to measuring advertising efficiency according to the particular literary sources and authors, such Tellis, Pelsmacker, Horáková, Lyková, Dayan, Schultz, Kinnear, Taylor, Vysekalová and others. The theoretic objectives of the thesis are followed by the research where the contemporary situation in measuring advertising efficiency in business practice is surveyed, especially in these businesses: small, middle-sized and large companies, advertising agencies, research institutes, media agencies, marketing agencies. At the end of the article the used methods of measuring advertising efficiency has been outlined. It is obvious that the methodology, method database and the advertising audit must be adapted to the particular conditions in companies namely from the macro and micro environment view, e.g. company size, sector, marketing and advertising strategy, used advertising media, communication aim, advertising budget, target group, etc. (en)
  • Článek je zaměřen na problematiku měření účinnosti reklamy. Je rozdělen na několik částí, které na sebe navazují a postupují od komplexního pojetí efektivnosti až ke specifickým problémům účinnosti se zaměřením na měření účinnosti reklamy. První část článku je věnována analýze pojmů vztahujících se k efektivnosti a účinnosti, zejména vymezení úlohy účinnosti v rámci komplexního pojetí efektivnosti a všech jejích forem: o efektivnosti ve významu neutrálním, o efektivnosti jako účelnosti, o efektivnosti jako účinnosti, o efektivnosti jako ekonomičnosti, o ekonomické efektivnosti, o celkové efektivnosti, o prosperitě. Rovněž je provedena analýza pojmů marketingové komunikace, reklama, reklamní kampaň, reklamní akce. Teoretická východiska práce jsou doplněna o různá pojetí měření účinnosti reklamy podle jednotlivých literárních zdrojů a autorů, jako např. Tellis, Horáková, Lyková, Dayan, Schultz, Kinnear,Taylor, Vysekalová a další. Na teoretická východiska disertační práce navazuje průzkum, který mapuje současnou situaci v praxi při měření účinnosti reklamy, a to zejména u: o malých, středních a velkých firem, o reklamních agentur, o výzkumných agentur, o mediálních agentur, o marketingových agentur. V závěru článku je zpracován přehled v praxi nejvyužívanějších metod měření účinnosti reklamy. Je zřejmé, že metodiku, databázi metod i audit reklamy je nutno přizpůsobit konkrétním podmínkám ve firmě a to jak z pohledu makroprostředí, tak i mikroprostředí, jako např.: velikost firmy, odvětví, marketingová a reklamní strategie, použitá reklamní média, komunikační cíl, rozpočet reklamy, cílová skupina, apod.
  • Článek je zaměřen na problematiku měření účinnosti reklamy. Je rozdělen na několik částí, které na sebe navazují a postupují od komplexního pojetí efektivnosti až ke specifickým problémům účinnosti se zaměřením na měření účinnosti reklamy. První část článku je věnována analýze pojmů vztahujících se k efektivnosti a účinnosti, zejména vymezení úlohy účinnosti v rámci komplexního pojetí efektivnosti a všech jejích forem: o efektivnosti ve významu neutrálním, o efektivnosti jako účelnosti, o efektivnosti jako účinnosti, o efektivnosti jako ekonomičnosti, o ekonomické efektivnosti, o celkové efektivnosti, o prosperitě. Rovněž je provedena analýza pojmů marketingové komunikace, reklama, reklamní kampaň, reklamní akce. Teoretická východiska práce jsou doplněna o různá pojetí měření účinnosti reklamy podle jednotlivých literárních zdrojů a autorů, jako např. Tellis, Horáková, Lyková, Dayan, Schultz, Kinnear,Taylor, Vysekalová a další. Na teoretická východiska disertační práce navazuje průzkum, který mapuje současnou situaci v praxi při měření účinnosti reklamy, a to zejména u: o malých, středních a velkých firem, o reklamních agentur, o výzkumných agentur, o mediálních agentur, o marketingových agentur. V závěru článku je zpracován přehled v praxi nejvyužívanějších metod měření účinnosti reklamy. Je zřejmé, že metodiku, databázi metod i audit reklamy je nutno přizpůsobit konkrétním podmínkám ve firmě a to jak z pohledu makroprostředí, tak i mikroprostředí, jako např.: velikost firmy, odvětví, marketingová a reklamní strategie, použitá reklamní média, komunikační cíl, rozpočet reklamy, cílová skupina, apod. (cs)
Title
  • Measuring of Advertising Efficiency (en)
  • Měření efektivnosti reklamy
  • Měření efektivnosti reklamy (cs)
skos:prefLabel
  • Measuring of Advertising Efficiency (en)
  • Měření efektivnosti reklamy
  • Měření efektivnosti reklamy (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/11:00001041!RIV12-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 211490
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/11:00001041
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Effectiveness, efficiency, profitability, economic efficiency, prosperity, advertising efficiency (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D2976D0ABCB6]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • E+M. Ekonomie a Management
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 11
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Staňková, Pavla
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 000296315100010
issn
  • 1212-3609
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software