About: Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou.
  • Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou. (cs)
  • The article deals with the methodological description of the most important steps to create a picture of the using cultural aspects in television advertising. The author focuses mainly on research methods for different target groups and the partial results serves as the basis for analysing of cultural aspects, which can be used in television advertising to reach potential consumers. (en)
Title
  • Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
  • Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě (cs)
  • Methodology of Research in Field of Using Cultural Aspects in TV Advertising (en)
skos:prefLabel
  • Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
  • Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě (cs)
  • Methodology of Research in Field of Using Cultural Aspects in TV Advertising (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509835!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 4
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 270954
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509835
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Marketing research; questionnaire; cultural aspects; advertising appeal; experts; general public; TV advertising. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A73DB6D4A08E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Media4u Magazine
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 7
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kubíčková, Eliška
issn
  • 1214-9187
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 32 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software