About: Marketingový výzkum zaměřený na kulturní aspekty v televizní reklamě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Tento článek je zaměřen na problematiku marketingového výzkumu s orientací na oblast kulturních aspektů využívaných v televizní reklamě. Je analyzováno sedm různých produktových kategorií
  • Tento článek je zaměřen na problematiku marketingového výzkumu s orientací na oblast kulturních aspektů využívaných v televizní reklamě. Je analyzováno sedm různých produktových kategorií (cs)
  • This paper discusses the methodology of marketing research, which aims to analyze the cultural aspects reflected in television commercials. It used seven diverse product categories due to capture differences in perspective of the respondents. The methodology is based on results from research carried out on a sample of experts and further develop the research plan for the general public, which must be adapted to the knowledge of this group and their awareness of these problems. This paper does not deal with specific research results. (en)
Title
  • Marketingový výzkum zaměřený na kulturní aspekty v televizní reklamě
  • Marketingový výzkum zaměřený na kulturní aspekty v televizní reklamě (cs)
  • Marketing research focused on the cultural aspects of television advertising (en)
skos:prefLabel
  • Marketingový výzkum zaměřený na kulturní aspekty v televizní reklamě
  • Marketingový výzkum zaměřený na kulturní aspekty v televizní reklamě (cs)
  • Marketing research focused on the cultural aspects of television advertising (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509819!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 269720
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509819
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Marketing research; television commercials; respondent; product categories; cultural aspects (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [86F1C9BDFCC4]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Žilina
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Rozvoj marketingu v teórii a praxi
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kubíčková, Eliška
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta riadenia a informatiky
https://schema.org/isbn
  • 978-80-554-0292-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software