About: Využití filmu pro podporu turistiky v různých oblastech.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Skutečným základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Že je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, kterou chci oslovit. Platí totiž, že není důležité, co jeden řekl, ale je důležité, co druhý pochopil.. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti- turistického regionu, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Zmíním se o dvou fenoménech. Jak často film jako marketingový nástroj funguje a jak je nutná jeho celková načasovanost.
  • Skutečným základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Že je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, kterou chci oslovit. Platí totiž, že není důležité, co jeden řekl, ale je důležité, co druhý pochopil.. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti- turistického regionu, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Zmíním se o dvou fenoménech. Jak často film jako marketingový nástroj funguje a jak je nutná jeho celková načasovanost. (cs)
  • Real basis of marketing insists in thinking in the target groups. That it is essential to speak the language of the target group to be achieved. Because it counts not what a person said but what the other one conceived. To influence the public opinion resp. the affinity to a certain product, branch or tourist region is possible in two different ways or with the means of their combination. The one are expensive advertising campaigns and the other clever and cheap PR-campaigns. I will mention two phenomena?s. How often a movie works as a marketing tool and what is the importance of its timing. (en)
Title
  • Využití filmu pro podporu turistiky v různých oblastech.
  • Využití filmu pro podporu turistiky v různých oblastech. (cs)
  • THE UTILIZATION OF FILM TO PROMOTE TOURISM IN A DEFINED REGION (en)
skos:prefLabel
  • Využití filmu pro podporu turistiky v různých oblastech.
  • Využití filmu pro podporu turistiky v různých oblastech. (cs)
  • THE UTILIZATION OF FILM TO PROMOTE TOURISM IN A DEFINED REGION (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509800!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 297598
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509800
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing; movie; targetgroups; promotion; synergie; Bobule (The Grapes); tourism (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [FB657614DF61]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Poprad
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Banská Bystrica
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Poprad
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vican, Tomáš
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
https://schema.org/isbn
  • 978-80-557-0003-8
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software