Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Skutečným základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Že je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, kterou chci oslovit. Platí totiž, že není důležité, co jeden řekl, ale je důležité, co druhý pochopil.. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti- turistického regionu, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Zmíním se o dvou fenoménech. Jak často film jako marketingový nástroj funguje a jak je nutná jeho celková načasovanost.
- Skutečným základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Že je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, kterou chci oslovit. Platí totiž, že není důležité, co jeden řekl, ale je důležité, co druhý pochopil.. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti- turistického regionu, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Zmíním se o dvou fenoménech. Jak často film jako marketingový nástroj funguje a jak je nutná jeho celková načasovanost. (cs)
- Real basis of marketing insists in thinking in the target groups. That it is essential to speak the language of the target group to be achieved. Because it counts not what a person said but what the other one conceived. To influence the public opinion resp. the affinity to a certain product, branch or tourist region is possible in two different ways or with the means of their combination. The one are expensive advertising campaigns and the other clever and cheap PR-campaigns. I will mention two phenomena?s. How often a movie works as a marketing tool and what is the importance of its timing. (en)
|
Title
| - Využití filmu pro podporu turistiky v definovaném regionu
- Využití filmu pro podporu turistiky v definovaném regionu (cs)
- THE UTILIZATION OF FILM TO PROMOTE TOURISM IN A DEFINED REGION (en)
|
skos:prefLabel
| - Využití filmu pro podporu turistiky v definovaném regionu
- Využití filmu pro podporu turistiky v definovaném regionu (cs)
- THE UTILIZATION OF FILM TO PROMOTE TOURISM IN A DEFINED REGION (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/10:63509799!RIV11-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/10:63509799
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing; movie; targetgroups; promotion; synergie; Bobule (The Grapes); tourism (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální problémy cestovního ruchu-kulturní cestovní ruch
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola polytechnická
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |