About: Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ačkoli se v dnešní době často hovoří o přesycenosti diváků televizní reklamou, stále je na tuto část komunikace vynakládána jedna z nejvyšších částek z objemu marketingových rozpočtů. Co je možné v televizní reklamě zachytit a jak se mohou tato sdělení přizpůsobovat kulturním zvykům daného národa, je předmětem tohoto článku. Zvláštní důraz je kladen na analýzu reklamních apelů v produktové kategorii finančních reklam, a to v rámci televizní reklamy původem české a tzv. euroreklamy. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Cílem příspěvku je analyzovat rozdíly v použitých reklamních apelech u reklamy určené pro jeden konkrétní národ v protikladu s reklamou určenou celému evropskému trhu.
  • Ačkoli se v dnešní době často hovoří o přesycenosti diváků televizní reklamou, stále je na tuto část komunikace vynakládána jedna z nejvyšších částek z objemu marketingových rozpočtů. Co je možné v televizní reklamě zachytit a jak se mohou tato sdělení přizpůsobovat kulturním zvykům daného národa, je předmětem tohoto článku. Zvláštní důraz je kladen na analýzu reklamních apelů v produktové kategorii finančních reklam, a to v rámci televizní reklamy původem české a tzv. euroreklamy. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Cílem příspěvku je analyzovat rozdíly v použitých reklamních apelech u reklamy určené pro jeden konkrétní národ v protikladu s reklamou určenou celému evropskému trhu. (cs)
  • Even though in these days we can speak of the oversaturation of TV commercials, one of the most significant amount of marketing budget is always spent on this area. The paper is focused on annoucement, which are possible to intercept in commercials and the way how this annoucement can be adapted to cultural habits of the specific nation. Author put stress on the analysis advertising appeals in product category financial commercials from Czech and foreign point of view. Recipients of advertising response on it from the point of view of their culture, life style, value system, attitudes, desire and perception. That?s why people from particular cultures response in different way on advertising messages. The main goal of this paper is analysis of differences in advertising appeals in two ways ? in commercials created for one concrete nation in spite of commercials created for the whole Europe. (en)
Title
  • Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby
  • Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby (cs)
  • Advertising appeals in TV advertising of financial products and services (en)
skos:prefLabel
  • Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby
  • Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby (cs)
  • Advertising appeals in TV advertising of financial products and services (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/10:63509771!RIV11-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 284568
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/10:63509771
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • TV commercials; creative strategy; advertising appeals; product category; culture; national identity. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [8A04830A666D]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • (KO)Média
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kubíčková, Eliška
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7318-903-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software