Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také proveden marketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru.
- V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také proveden marketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru. (cs)
- In the first part of the article eight specifics of the marketing tourism are described. The necessary approaches are the result of successful companies in this branch. The travel agencies are the main subject of such sector. The article is focused on the marketing of small-sized travel agencies which develop more dynamically and benefit from modern marketing trends. A marketing research was made among the tourists in Czech Republic and it confirmed the above mentioned specifics. A middle-time marketing strategy was made for the Zlin region to further develop tourism and increase region?s economic prosperity in the branch. (en)
|
Title
| - Specifika marketingu cestovního ruchu
- Specifika marketingu cestovního ruchu (cs)
- The specifics of the marketing tourism (en)
|
skos:prefLabel
| - Specifika marketingu cestovního ruchu
- Specifika marketingu cestovního ruchu (cs)
- The specifics of the marketing tourism (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/10:63509637!RIV11-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/10:63509637
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Tourism; marketing strategy; travel agencies (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |