About: Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The most visible parts of the marketing mix in the area of advertising are cultural differences which are typical for the particular target group. Recipients of advertising response on it from the point of view of their culture, life style, value system, attitudes, desire and perception. That?s why people from particular cultures response in different way on advertising messages. Firms which are sensitive to cultural differences accept this issue in their marketing communication with customers. So we can trace in advertising in particular countries some differences that are rooted in their culture. Admen sometimes speak about American, German, British or other advertising style. Can we also define in some way Czech advertising style? (en)
  • Ze všech částí komunikačního mixu jsou právě v reklamě nejvíce viditelné kulturní rozdíly charakteristické pro danou cílovou skupinu. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Firmy, které jsou citlivé ke kulturním rozdílům, je také promítají do marketingové komunikace se svými zákazníky. Z tohoto důvodu můžeme v reklamě jednotlivých zemí zjistit určité rozdíly, jež mají své základy především v jejich kultuře. Reklamní odborníci někdy hovoří o americkém, německém popř. britském či jiném reklamním stylu. Je možné tedy nějakým způsobem definovat také český reklamní styl?
  • Ze všech částí komunikačního mixu jsou právě v reklamě nejvíce viditelné kulturní rozdíly charakteristické pro danou cílovou skupinu. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Firmy, které jsou citlivé ke kulturním rozdílům, je také promítají do marketingové komunikace se svými zákazníky. Z tohoto důvodu můžeme v reklamě jednotlivých zemí zjistit určité rozdíly, jež mají své základy především v jejich kultuře. Reklamní odborníci někdy hovoří o americkém, německém popř. britském či jiném reklamním stylu. Je možné tedy nějakým způsobem definovat také český reklamní styl? (cs)
Title
  • Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
  • Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě (cs)
  • The differences of product categories in Czech TV advertising (en)
skos:prefLabel
  • Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
  • Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě (cs)
  • The differences of product categories in Czech TV advertising (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/09:63508575!RIV10-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 339902
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/09:63508575
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Czech TV commercials; creative strategy; advertising appeals; product categories (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [E2075E7268FA]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Kubíčková, Eliška
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • MSD, s.r.o.
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7392-087-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software