About: Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna mění ve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější.
  • Marketingové komunikace na přelomu století prošly a v podstatě stále procházejí celou řadou turbulentních změn, jejichž spojníkem je poznání, že osvědčená schémata přestávají platit. Klasické nástroje komerční komunikace buď pozbývají důvěryhodnosti, nebo jsou příliš drahé. Navíc o stylu komunikace dnes rozhoduje především zákazník, on si vybírá kdo, co, kde, kdy a jak jej osloví. Při oslovování současného spotřebitele je kromě jeho dominantního postoje potřeba brát v úvahu i jeho stále větší neochotu vnímat dosavadní formy komerční komunikace. Tento fakt platí víceméně pro všechny oblasti trhu, cestovní ruch nevyjímaje. V reakci na tuto situaci vznikají po celém světě různé kombinace komunikačních kanálů, médií, metod a technik, které se pozvolna mění ve specializované obory. Tento článek si klade za cíl představit ty v současné době nejvýznamnější. (cs)
  • At the turn of the century marketing communications have passed and they still go through number of changes. They become in the last time really expensive. The company has to pay the price for the communication with the costumer, which is usually limited element of success. Proved schemas are no more valid. There are coming more targeted combinations of channels, media, methods and techniques, which are slowly changing into specialized scopes such as Guerilla marketing, Viral marketing, Cross promotion or Mobile marketing. So there come up ways which we call nowadays as ?trends?. The paper is written with the goal of creation a map of new trends in communications. There is a view how to address the target group of costumers. (en)
Title
  • Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
  • New trends in marketing communications on the tourism market (en)
  • Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu (cs)
skos:prefLabel
  • Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu
  • New trends in marketing communications on the tourism market (en)
  • Nové trendy v marketingové komunikaci na trhu cestovního ruchu (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/09:63508364!RIV10-MSM-28120___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 329998
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/09:63508364
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Marketing; marketing communications; trends; tourism. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [BD694116C733]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Ústí nad Labem
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Plzeň
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Management a marketing sportu a cestovního ruchu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pospíšil, Jan
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Západočeská univerzita v Plzni
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7043-801-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software