Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Marketingové oddělení každé firmy je přímo odpovědné, aby dokázalo, že vložené finanční prostředky do marketingu, mají smysl a pozitivní výsledek pro firmu, k tomuto účelu lze nejlépe využít ukazatel návratnosti marketingových investic. Celý proces od prvního oslovení potencionálního zákazníka až k opakovaným nákupům zákazníka lze na internetu mnohem lépe sledovat a ovlivňovat než u offline reklamy, public relations, podpory prodeje apod. Marketing aplikovaný výhradně na internetu je nejsnadněji měřitelný a sledovatelný. Se správnými daty v ruce, je daleko jednoduší v e-marketingu pochopit chování a zvyky zákazníků a oslovených uživatelů v reálném čase a učinit strategické rozhodnutí pro úpravu marketingových plánů za účelem zlepšení výsledků
- Marketingové oddělení každé firmy je přímo odpovědné, aby dokázalo, že vložené finanční prostředky do marketingu, mají smysl a pozitivní výsledek pro firmu, k tomuto účelu lze nejlépe využít ukazatel návratnosti marketingových investic. Celý proces od prvního oslovení potencionálního zákazníka až k opakovaným nákupům zákazníka lze na internetu mnohem lépe sledovat a ovlivňovat než u offline reklamy, public relations, podpory prodeje apod. Marketing aplikovaný výhradně na internetu je nejsnadněji měřitelný a sledovatelný. Se správnými daty v ruce, je daleko jednoduší v e-marketingu pochopit chování a zvyky zákazníků a oslovených uživatelů v reálném čase a učinit strategické rozhodnutí pro úpravu marketingových plánů za účelem zlepšení výsledků (cs)
- ROI (Return on Investment) is today's key business tool for measuring how effectively money was spent. Marketing ROIchanges all that, showing marketing pros at every level how to use ROI and other financial metrics to support their strategic decision making. Today, there?s an easier way to quantify marketing ROI. Lightweight business intelligence tools are able to leverage Web data using rich analytics, providing a window into the previously unknown mind of the prospect (en)
|
Title
| - Ukazatel návratnosti marketingových investic a jeho využití v e-marketingu
- Ukazatel návratnosti marketingových investic a jeho využití v e-marketingu (cs)
- Indicator of marketing investents and its use in e-marketing (en)
|
skos:prefLabel
| - Ukazatel návratnosti marketingových investic a jeho využití v e-marketingu
- Ukazatel návratnosti marketingových investic a jeho využití v e-marketingu (cs)
- Indicator of marketing investents and its use in e-marketing (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/09:63508327!RIV10-MSM-28120___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/09:63508327
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Return on Investment; Marketing ROI; marketing measuring tool; marketing investments; web analysis (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |