Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Maybe because the short period of implementation of project management into Czech companies, the area of development of Czech project managers is at the beginning. Project management demands qualitative higher requirements on project managers than past traditional conceptions of management. This creates the need for permanent education and development. That is why the attitude of many Czech companies to education of their own project managers, or to development of their present managers deciding about strategic company development questions. Managers develop themselves due to gain competence needed for their performance. Managers often claim that they have learned everything only by practicing and doing their work. And this is the reason why they often refuse educational courses and seminars. Especially among managers, who are technically educated, certain problems can be shown. Insensitiveness to corporate strategy, inability of delegation etc. This paper introduces the results of empiric search amon (en)
- Snad díky krátké době zavádění projektového řízení do praxe v českých firmách je oblast vzdělávání českých projektových manažerů na počátku svého vývoje. Projektové řízení klade na projektové manažery kvalitativně vyšší nároky než dosavadní tradiční přístupy k řízení a vyvolává tak potřebu permanentního vzdělávání. Proto je zarážející postoj většiny českých firem k výchově vlastních projektových manažerů, případně k doškolování stávajících manažerů, rozhodujících o strategických otázkách rozvoje firmy. Manažeři se rozvíjejí, aby získali odborné znalosti potřebné pro výkonnost. Tvrdí, že se vše naučili praxí, a z toho důvodu často odmítají vzdělávací kurzy. Avšak na základě reálných životních situací bylo zjištěno, že pro projektového manažera je nejvíce potřebná samostatnost. Těsně za touto vlastností se umístila schopnost pracovat v týmu a komunikace s lidmi. Především u manažerů, kteří mají technické vzdělání a praxi se projevují jisté problematické rysy. Necitlivost k firemní strategii, upřednostň
- Snad díky krátké době zavádění projektového řízení do praxe v českých firmách je oblast vzdělávání českých projektových manažerů na počátku svého vývoje. Projektové řízení klade na projektové manažery kvalitativně vyšší nároky než dosavadní tradiční přístupy k řízení a vyvolává tak potřebu permanentního vzdělávání. Proto je zarážející postoj většiny českých firem k výchově vlastních projektových manažerů, případně k doškolování stávajících manažerů, rozhodujících o strategických otázkách rozvoje firmy. Manažeři se rozvíjejí, aby získali odborné znalosti potřebné pro výkonnost. Tvrdí, že se vše naučili praxí, a z toho důvodu často odmítají vzdělávací kurzy. Avšak na základě reálných životních situací bylo zjištěno, že pro projektového manažera je nejvíce potřebná samostatnost. Těsně za touto vlastností se umístila schopnost pracovat v týmu a komunikace s lidmi. Především u manažerů, kteří mají technické vzdělání a praxi se projevují jisté problematické rysy. Necitlivost k firemní strategii, upřednostň (cs)
|
Title
| - Vzdělávání a rozvoj projektových manažerů
- Education and Development of Project Managers (en)
- Vzdělávání a rozvoj projektových manažerů (cs)
|
skos:prefLabel
| - Vzdělávání a rozvoj projektových manažerů
- Education and Development of Project Managers (en)
- Vzdělávání a rozvoj projektových manažerů (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/07:63506392!RIV08-MSM-28120___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/07:63506392
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education and development of project managers; educational barriers; preferred methods of education; development and educational agencies; research based on questionnaires and interviews. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Liberecké ekonomické fórum 2007 - sborník příspěvků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Technická univerzita v Liberci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |