About: Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem.
  • Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem. (cs)
  • Environmental advertising is widely accepted as a new trend of marketing communications. Because of the growing importance of environmental issues in our society, advertising public decided to extend the area of self-discipline and responsible use environmental advertising. Environmental advertising is to be taken as advertising with environmental aspect, that means advertising with an element of an organisation´s activities or products that can interact with the environment. The main aim of this article is to present major principles and problems of the environmental advertising forcefully an ethics and a Corporate Social Responsibility. (en)
Title
  • Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
  • Environmental advertising as a new trend of marketing communications (en)
  • Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace (cs)
skos:prefLabel
  • Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
  • Environmental advertising as a new trend of marketing communications (en)
  • Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/07:63506348!RIV08-MSM-28120___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 120
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 265300021)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 420289
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/07:63506348
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Ethics; Corporate Social Responsibility; Marketing Communication; Environmental Advertising; Environmental Ethics Code (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6C76077138B7]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Staňková, Pavla
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7318-646-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software