About: Reklama jako projev spotřebitelské kultury     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Má práce %22Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury%22, se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj %22nás%22 spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnoho názorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury, z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.
  • Má práce %22Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury%22, se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj %22nás%22 spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnoho názorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury, z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě. (cs)
  • My work %22Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture%22 looks at advertising in many points of view. For example advertising understanding. We can have many opinions on this question. There is also a discourse about the advertising necessity. It is a justification of it´s existence. I deal with a consumer culture and connecting between advertising and customer. Generally connecting between advertising and the consumer is the basic thing for understanding this work. We can not forget about the relationship customer - brand. This fact is becoming very important in these days. Czechs relationship to advertising is very interesting and it is completed by facts and results of realised research. Advertising is becoming a part of global culture and a global culture is also created partly by advertising. We can not make exact limits. In commerce world we can only outline it´s place. (en)
Title
  • Reklama jako projev spotřebitelské kultury
  • Reklama jako projev spotřebitelské kultury (cs)
  • Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture. (en)
skos:prefLabel
  • Reklama jako projev spotřebitelské kultury
  • Reklama jako projev spotřebitelské kultury (cs)
  • Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture. (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/06:63505037!RIV07-MSM-28120___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 97
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 497007
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/06:63505037
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Advertising; consumer; culture; relationship. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [86A7C84C6370]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Morávková, Lenka
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
https://schema.org/isbn
  • 80-7318-384-6
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software