Příspěvek #Manipulace v reklamě# představuje propagaci v České republice. Informuje o tom, jakým způsobem funguje a jak může ovlivňovat. Opírá se o psychologii, fakta a zákony. V textu se seznámíme s názorem spotřebitelů na reklamu, praxí reklamních agentur a s etickým kodexem.
Příspěvek #Manipulace v reklamě# představuje propagaci v České republice. Informuje o tom, jakým způsobem funguje a jak může ovlivňovat. Opírá se o psychologii, fakta a zákony. V textu se seznámíme s názorem spotřebitelů na reklamu, praxí reklamních agentur a s etickým kodexem. (cs)
The article #The manipulation in advertising# introduces promotion in the Czech republic. It gives information about method: how promotion works and could work on. The article leans on psychology, facts and laws. In the text we will get acquainted with opinion of customers on advertising, with the practice of advertising agencies and with the ethical codex. (en)
The article #The manipulation in advertising# introduces promotion in the Czech republic. It gives information about method: how promotion works and could work on. The article leans on psychology; facts and laws. In the text we will get acquainted with opinion of customers on advertising; with the practice of advertising agencies and with the ethical codex. (en)