Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.
- Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace. (cs)
- Planning of human resources as one of the main factors allowing achievement of strategic aims in development and successful activity of company. Personnel marketing as closed circle in relation of company to present and potential co-workers. Three areas of personal marketing: external, internal and interactive. Determination of business needs in human resources area, their recruitment and selection. Corporate culture as a tool for easy integration of new co-workers into the company activities. Corporate culture also as a way of sharing of company aims and acting on co-workers emotive participation in all areas of company activities. Care for co-workers, their rewarding and support of their qualifying growth as one of the forms of internal communication and motivation. (en)
|
Title
| - Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees (en)
- Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
- Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees (en)
- Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
- Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502138!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502138
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Planning of human resources as one of the main factors allowing achievement of strategic aims in development and successful activity of company. Personnel marketing as closed circle in relation of company to present and potential co-workers. Three areas of personal marketing: external; internal and interactive. Determination of business needs in human resources area; their recruitment and selection. Corporate culture as a tool for easy integration of new co-workers into the company activities. Corporate culture also as a way of sharing of company aims and acting on co-workers emotive participation in all areas of company activities. Care for co-workers; their rewarding and support of their qualifying growth as one of the forms of internal communication and motivation. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |