About: Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace.
  • Plánování lidských zdrojů je jedním z hlavních faktorů pro dosažení strategických cílů v rozvoji firmy. Personální marketing je úzce spojen se vztahy firmy se současnými a budoucím pracovníky. Personální marketing se skládá ze tři oblastí: externího, interního a interaktivního. Jedná se o rozhodování o potřebách lidských zdrojů, jejich náboru a výběru. Firemní kultura je nástrojem pro snadné začlenění nového pracovníka do firemních aktivit, také je nástrojem pro získání emočního zapojení pracovníků do firemních aktivit. Péče o pracovníky, podpora jejich kvalifikačního růstu jsou formami interní komunikace a motivace. (cs)
  • Planning of human resources as one of the main factors allowing achievement of strategic aims in development and successful activity of company. Personnel marketing as closed circle in relation of company to present and potential co-workers. Three areas of personal marketing: external, internal and interactive. Determination of business needs in human resources area, their recruitment and selection. Corporate culture as a tool for easy integration of new co-workers into the company activities. Corporate culture also as a way of sharing of company aims and acting on co-workers emotive participation in all areas of company activities. Care for co-workers, their rewarding and support of their qualifying growth as one of the forms of internal communication and motivation. (en)
Title
  • Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees (en)
  • Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
  • Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků (cs)
skos:prefLabel
  • Personnel marketing - creation of positive image in eyes of present and potencial employees (en)
  • Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků
  • Personální marketing - vytvoření pozitivního obrazu v očích současných i potenciálních spolupracovníků (cs)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/04:63502138!RIV/2005/MSM/281205/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 139-149
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 265300021)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 579173
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/04:63502138
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Planning of human resources as one of the main factors allowing achievement of strategic aims in development and successful activity of company. Personnel marketing as closed circle in relation of company to present and potential co-workers. Three areas of personal marketing: external; internal and interactive. Determination of business needs in human resources area; their recruitment and selection. Corporate culture as a tool for easy integration of new co-workers into the company activities. Corporate culture also as a way of sharing of company aims and acting on co-workers emotive participation in all areas of company activities. Care for co-workers; their rewarding and support of their qualifying growth as one of the forms of internal communication and motivation. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [4809F214E33B]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Medek, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
https://schema.org/isbn
  • 80-7318-117-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 107 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software