Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření v ČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.
- Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření v ČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích. (cs)
- Nor firm, which acquired significant market´s share, can not be certain its position and growth its market´s potential. Market, that is profitable, attracts next and next firms, whose try to obtain significant share upon this market and market strike on it´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace, which become fill, it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way, as achieve it, is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communication on fill markets. (en)
|
Title
| - Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
- Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost (cs)
- Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness (en)
|
skos:prefLabel
| - Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
- Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost (cs)
- Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness (en)
|
skos:notation
| - RIV/70883521:28120/04:63502136!RIV/2005/MSM/281205/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/70883521:28120/04:63502136
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Nor firm; which acquired significant market´s share; can not be certain its position and growth its market´s potential. Market; that is profitable; attracts next and next firms; whose try to obtain significant share upon this market and market strike on it´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace; which become fill; it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way; as achieve it; is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communication on fill markets. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |