About: Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření v ČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.
  • Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření v ČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích. (cs)
  • Nor firm, which acquired significant market´s share, can not be certain its position and growth its market´s potential. Market, that is profitable, attracts next and next firms, whose try to obtain significant share upon this market and market strike on it´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace, which become fill, it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way, as achieve it, is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communication on fill markets. (en)
Title
  • Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
  • Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost (cs)
  • Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness (en)
skos:prefLabel
  • Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
  • Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost (cs)
  • Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness (en)
skos:notation
  • RIV/70883521:28120/04:63502136!RIV/2005/MSM/281205/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 112-124
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 265300021)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 572350
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/70883521:28120/04:63502136
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Nor firm; which acquired significant market´s share; can not be certain its position and growth its market´s potential. Market; that is profitable; attracts next and next firms; whose try to obtain significant share upon this market and market strike on it´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace; which become fill; it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way; as achieve it; is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communication on fill markets. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [9BE984419460]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Zlín
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Medek, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
https://schema.org/isbn
  • 80-7318-117-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 28120
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software