Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Materiál představuje metodický přístup zaměřený na analýzu vybrané oblasti školství, a to konkrétně na vysoké školy a fakulty připravující učitele a jejich studijní programy. Metodika je zaměřena na požadavky kladené na profesi učitele, požadavky praxe a možnosti získání učitelské kvalifikace v České republice (modely přípravy učitelů). Poznatky z proběhlé pilotáže zohledňuje Příloha tohoto materiálu ? Modely přípravy učitelů, která ilustruje uplatnění zákona o pedagogických pracovnících na několika VŠ v ČR. Zároveň upozorňuje na klady, zápory a rizika jednotlivých modelů a ukazuje šíři problému, se kterými je učitelské studium spojeno.
- Materiál představuje metodický přístup zaměřený na analýzu vybrané oblasti školství, a to konkrétně na vysoké školy a fakulty připravující učitele a jejich studijní programy. Metodika je zaměřena na požadavky kladené na profesi učitele, požadavky praxe a možnosti získání učitelské kvalifikace v České republice (modely přípravy učitelů). Poznatky z proběhlé pilotáže zohledňuje Příloha tohoto materiálu ? Modely přípravy učitelů, která ilustruje uplatnění zákona o pedagogických pracovnících na několika VŠ v ČR. Zároveň upozorňuje na klady, zápory a rizika jednotlivých modelů a ukazuje šíři problému, se kterými je učitelské studium spojeno. (cs)
- The material represents a methodological approach oriented to the analysis of the area involving universities and faculties of teachers education and their study programs. The Methodics focuses on teachers profession requirements, necessity associated with doing teachers profession and achieving possibilities of teacher qualifications in the Czech Republic (modely for teacher training). Findings from previous pilot study reflects the Appendix of this material - teacher training models which illustrates the application of the law on pedagogical staff at several universities in the Czech Republic. At the same time highlights the pros and cons and risks Individual models and shows the extent of the problem with which it is associated teacher training courses. (en)
|
Title
| - Požadavky na učitelské studijní programy a obory.
- Požadavky na učitelské studijní programy a obory. (cs)
- Requirements to Study Programs and Disciplines for Teachers (en)
|
skos:prefLabel
| - Požadavky na učitelské studijní programy a obory.
- Požadavky na učitelské studijní programy a obory. (cs)
- Requirements to Study Programs and Disciplines for Teachers (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21630/14:00227037!RIV15-MSM-21630___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21630/14:00227037
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - education; university; evaluation of quality (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Požadavky na učitelské studijní programy a obory.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Švec, J.
- Škoda, J.
- Šafránková, Jana Marie
- Novotná, V.
- Coufalová, J.
- Mainz, D.
- Pasáčková, E.
- Vaňková, J.
- Švec, M.
- Hrkalová, J.
- Rýdl, K.
- Vrátníková, Z.
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |